fler som gifter sommaren 06?
Hur långt har ni kommit?Själv har vi bara en massa ideer men har tyvärr inte hunnit göra så mkt
Hur långt har ni kommit?Själv har vi bara en massa ideer men har tyvärr inte hunnit göra så mkt
Wow, detta är första gången som jag loggar in här och jag måste säga att jag börjar få panik. Jag tyckte vi var ute i god tid, men flera av er har mer eller mindre planerat hela bröllopet och vi har inte ens bokat kyrka eller lokal. Jag sa precis till min fästman att vi måste resa till Sverige nu!!! Det är mer än ett år kvar och jag är redan stressad, detta bådar inte gott
LVN - välkommen :D
När ska ni gifta er? Blev nyfiken nu också.. vart bor ni någonstans?
Det mesta kan ni fixa var som helst ifrån i alla fall så kan ni prel boka :)
Hallå!
Här är en sommar-06:a till! Prel datum 8 juli - men det beror på. Vi tänker ha förmiddagsvigsel och sedan sticka på bröllopsresa redan samma kväll. Så allt beror på vad vi kan få för biljetter. Inget bokat ännu med andra ord.
hej!jag är också ny här.min planering går segt fram.hittar inget ställe att vara på......trodde aldrig att det skulle vara så svårt...
pizzi, vart ska ni gifta er? Vilket "sorts" bröllop vill ni ha?
California Dreamin´ & pizzi - välkomna hit :D
Corn 060715
Vi bor i sthlm och kommer att gifta oss här. Vi ska ha en borgelig vigsel, förmodligen på Fiskartorpet där vi planerar att ha festen. Det känns ganska avlägset fortfarande, men tiden har ju en tendens att rusa iväg... Tänkte också börja kolla lite klänningar i sommar, mest för att se vilka modeller man gillar. Sen lutar det åt att det blir ett mamma-dotter-projekt att sy. Det kan bli intressant ;) På lördag är det 400 dagar kvar...
Har precis hunnit läsa igenom alla nya inlägg sen senast jag var inne! Många nya 2006-brudar
Välkomna hit allihopa!
sommarbrud2006,
ditt bröllop låter underbart- med partytält och utomhusbröllop! Var ska ni vara nånstans i såfall? I Djursholm?
Madelyn
Vi ska titta förbi nästa vecka.Finns flera ställen så då kan jag nog ge lite grundligare info.
Sunshine girl
Angående hasselbacken så är den underbar,men lite saftig lokal hyra om man ska hålla på till kl: 03.00 + att vi vill gärna förse gästerna med all dricka under kvällens gång, så vi får se
sommarbrud2006,
Ja du får berätta när du vet var ni ska hålla till. Låter som en underbar idé iaf att vara utomhus. När skulle ni gifta er?
Sunshine Girl,
Vi bor i Colorado så jag har en känsla av att mina föräldrar kommer att få göra en hel del. Vi siktar på ett juli-augusti -06 bröllop. Hälften av våra gäster kommer att vara från utlandet så vi vill gärna visa upp Sverige när det är som vakrast