• sommarbrud2006

fler som gifter sommaren 06?

Hur långt har ni kommit?Själv har vi bara en massa ideer men har tyvärr inte hunnit göra så mkt

• Svar på tråden fler som gifter sommaren 06?
  • Sunshine Girl

Hej madelyn,

länge sen jag "såg" dig
    Jo... fast jag skrev ju *Bridezilla varning*
    Känns skönt att ha de stora sakerna avklarade. Fick lite smått panik när jag fick höra att både bandet & fotografen redan hade bokningar i juni nästa år..... *otroligt* Men nu känns det lite bättre och lugnare igen :D
    Hur går det för dig? Hur har långt har ni kommit?

• madelyn

Sunshine Girl,

Nej jag menar inget illa- jag e snarare imponerad av hur mycket du ordnat! Jag har bokat möte med lite fotografer och har prel.bokat festlokal och kyrka. Sen ska jag kolla på klänningar i helgen- en vän till oss ska sy upp min brudklänning och för att få lite idéer vill jag ut och prova lite klänningar först.

• Sunshine Girl

madelyn, jag uppfattade det inte som att du menade illa :)

Åh vad mysigt att gå ut och prova klänningar... Jag ska ju också låta sy upp min så jag kanske men bara kanske ska pröva lite klänningar jag också.. om inte annat så för känslans skull :D

• madelyn

Sunshine Girl,

Jag tänkte att även om jag har massa bilder och förslag på fina klänningar så kan det vara bra att faktiskt prova lite så man vet vad som passar en!
    Och självklart är det kul och lite pirrigt att få gå och prova klänningar! Har jag aldrig gjort förut!

• Corn 060715

Jag tänkt eockså prova klänning snart, bara för att få en uppfattning om vad man passar i. Jag har ju ingen sån där "inre bild" av hur den perfekta klänningen skulle se ut. Och tur är väl det, för en sån skulle man väl aldrig hitta.

• madelyn

Corn,

Ja, man har ju en liten bild av hur man kommer se hur fin ut som helst i sin drömklänning men jag tror att det är bättre att man provar lite.

• sommarbrud2006

Det är ju bara att gratulera till er som kommit så långt, vi håller fortfarande och letar efter den perfekta lokalen,den måste vara tipp topp.Vi har även fubderat på utomhusbröllop,med stort partytält för ca 100-120 gäster med runda bord ,inlagt golv och massa chamapgne och en ljuvlig utsikt,känns omöjligt att hitta.Vi ska gifta oss 29 juli nästa sommar.Någon som ska ha något liknande

• discodivan

budgeten begränsar oss från en tältfest

• Sunshine Girl

sommarbrud2006, låter helt underbart!
    Vilka lokaler har ni kikat på än så länge?

• Shakti

Vi gifter oss 24 juli, har precis bestämt datum. Lokal är klart, det blir på sommarstugan och vigsel utomhus.

Jag har köpt skorna här på torget. Tema är klart, kallor som jag ska ha i buketten.

Skulle vilja åka och prova klänning, men jag har bestämt mig för att gå ner lite i vikt först och därför är det ingen idé...

Svar på tråden fler som gifter sommaren 06?