• sommarbrud2006

fler som gifter sommaren 06?

Hur långt har ni kommit?Själv har vi bara en massa ideer men har tyvärr inte hunnit göra så mkt

• Svar på tråden fler som gifter sommaren 06?
  • madelyn

Haha, ja det får ju inte hända!!!! Nej vi ska nog vara försiktiga med damen så inget blir fel

Gumsigos,

Jag tror att vi kommer skicka ut inbjudningar i slutet av mars. Då är det ca 5 månader innan... borde räcka.

• Sunshine Girl

Gumsigos, vi kommer att skicka ut "save the date" kort i sluet av augusti början av september till våra vänner i Asien och Australien, sen de "riktiga" inbjudningarna kommer vi att skicka i början av mars med tanke på att det gäller midsommar helgen och allas semestrar

madelyn, kan riktigt höra hur stressad hon skulle bli :D

• madelyn

Sunshine Girl,

Ja jag tyckte hon lät lite stressad redan förra gången jag pratade med henne

• madelyn

Sunshine Girl,

Synd att hon bara har telefontid mellan 9-12.. hade gärna ringt redan nu och kollat

• Sunshine Girl

hahahahaha jo du..
    Den förvirrade damen undrar hur hon kommer att fixa alla som kommer att ringa för att bekräfta sina vigslar :D :D :D

• madelyn

Ja, jag frågade först om hon kunde ringa mig när nya bokningskalendern kommit men hon svarade genast att det nog är bättre att jag ringer in under hösten och kollar

• madelyn

Nu e det "bara" 439 dagar kvar!!!

• Sunshine Girl

Bara 376 dagar kvar :D :D :D

Svar på tråden fler som gifter sommaren 06?