• sommarbrud2006

fler som gifter sommaren 06?

Hur långt har ni kommit?Själv har vi bara en massa ideer men har tyvärr inte hunnit göra så mkt

• Svar på tråden fler som gifter sommaren 06?
  • alrun

Wow! Vad ni har hunnit med! Detta ska jag visa för min M2B som tycker att jag är knasig som vill att vi drar igång på riktigt SNART!

Discodivan - vilken supercool tärnklänning. Och vilka fina kläder till killarna!

• Vickan Stockholm

Hej! Vi gifter oss den 26 augusti 2006..iallafall har vi prellat det datumet men har inte bokat vare sig kyra eller festlokal än....Hur 17 ska man kunna bestämma sig när det är så många olika alternativ som lockar!? Jag kommer bli knäpp!

• Molla

Hej alla galna brudar! :)

Vi gifter oss den 5:e augusti 2006!
    Kyrka, festlokal och band är bokat, men resten kommer vi att vänta med. Jag har en viss tendens att ändra mig hela tiden, så det är inte lönt att jag börjar planera detaljer nu - jag kommer ändå att ändra på det typ 1 miljon gånger innan det är dax! :)

Lycka till i ert planerande!

• brud0606

3juni här.. idag är det bara 1ÅR kvar till bröllopet. :)

• Lindblomman

Molla!:

Samma dag som vi ska gifta oss! Vart håller ni till?

• Molla

Lindblomman... vi gifter oss i Malmötrakten, ni då? Ska ni åka iväg på någon resa efteråt?

• discodivan

tack, ja ringarna e ju en historia för sig. inhandlade på ebay för 6000 + frakt, har dom inlämnade för värdering SÅÅÅÅ spännande.
    japp tärnklänningen e skitsnygg, säljer bal- o tärnklänningar själv och hade inget i den stilen jag vill ha. guld vitt och fjärilar är vårt tema

• Lindblomman

Molla:

Sthlm, på Lidingö. Vi tänker åka iväg till Sicilien på bröllopsresa, förhoppningsvis kommer vi iväg på tisdagen eller onsdagen efter bröllopet. Vart har ni tänkt åka?

• madelyn

Sunshine Girl,

Wow! Vad du har fixat!!

• Molla

Lindblomman..

Vet inte riktigt vart det bär av, men vi är sugna på Västindien så det lutar åt två veckor på någon romantisk ö. Längtar...:)

Svar på tråden fler som gifter sommaren 06?