fler som gifter sommaren 06?
Hur långt har ni kommit?Själv har vi bara en massa ideer men har tyvärr inte hunnit göra så mkt
Hur långt har ni kommit?Själv har vi bara en massa ideer men har tyvärr inte hunnit göra så mkt
Hej, här kommer en till !!
Bröllopet blir av den 22 juli 2006!!
JIPPI!!!
micropop
Vi kommer att ett borgerligt bröllop med. Svårt dock att få tag i en vettig vigselförrättare. Vet inte exakt än vart vi kommer att vara med själva vigseln, men det lutar åt att vi viger oss där vi kommer att ha festen
Har haft avslutning på jobbet idag och det var ett jättehärligt band som spelade irländsk folkmusik... dom vill jag ha!!!
Ska dessutom till frissan senare och tänkte boka henne redan nu. Så det börjar sakterligen rulla igång.
Ha det skönt i solen med er!
Får man vara med här fast maj inte räknas som en sommar månad? Vi hade tänkt oss att gifta oss exakt ett år efter hans frieri, den 20 maj. Är bara lite osäker då man helst vill ha fint väder och grönska. Hälften av gästerna kommer från Frankrike och vill ju helst visa den absolut vackraste sidan av Sverige.
Vilket fall som helst. Oj vad ni har planerat! Min mor och blivande man tycker jag är tokig som sitter och räknar budget, skickar ut förfrågningar om menyer och ska titta på brudklänningar i helgen! Skönt att se att jag inte är tokig...trots allt!
Det vi har att bita tag i är att bestämma om vi ska gifta oss i Mariefred (där har vi vårt landställe) eller i Cannes (där bor vi/jag halvtid).
Vart ligger åldrarna på er som är inne på denna tråden?
Jag kommer att vara 26 när jag gifter mig.
Jag fyller 30 i år, min M2B 33!
Vi har förresten spikat datum nu - det blir 8 juli. Känns egentligen helt vansinnigt att sitta här - över ett år innan - och planera! Samtidigt är jag ett kontrollfreak så... visst njuter man lite av det oxå !
California Dreamin,
Tror inte att du är den enda som känner sig lite ute i väldigt god tid! Jag gifter mig 26 augusti- det är oxå mer än 1 år kvar!
Har jag skrivit i den här tråden tidigare? Det börjar bli många 2006 att hålla reda på
Vi gifter oss den 3/6-06. Planeringen startade väl långt tidigare så det mesta är bokat och klart.
jag kommer att vara 26 också när jag gifter mig och min blivande man 27 år. Vi kommer att ha varit ett par i över 7 år på bröllopsdagen :)
Vi gifter oss 22 juli 2006 i johanneskyrkan.....
Vi kommer att gifta oss 29 juli och då kommer jag att ha fyllt 27