• sommarbrud2006

fler som gifter sommaren 06?

Hur långt har ni kommit?Själv har vi bara en massa ideer men har tyvärr inte hunnit göra så mkt

• Svar på tråden fler som gifter sommaren 06?
  • madelyn

JimmysVeronica,

När ska ni gifta er då?

• Gumsigos

Madelyn hur långt har du kommit eller snarare ni?

• Kattis08

Jag gifter mig 1 juli
    Har hittills bokat kyrka, planerat budget och gästlista, köpt tiara, smycken och strumpeband =)
    Just nu håller vi på och letar efter festlokal..

• solskenstjejen

Katarina K:
    Jag ska oxå gifta mig 1 juli.
    vart ska du och din m2b gifta er??

• Kattis08

solskenstjejen
    Vi gifter oss i Österhaninge kyrka =)
    Du då?

• madelyn

Katarina K och solskenstjejen,

Välkomna hit- idag är det 1 år kvar för er!

Gumsigos,
    Vi har prel.bokat festlokal och kyrka och bokat fotograf. Sen har vi beställt nya förlovningsringar och vigselring till mig.

Ni då?

• Gumsigos

Madelyn Vi har bokat kyrkan, sen ska vi bara få tummarna loss o åka ner till Ystad o besöka restaurangerna som vi funderat på. Blir förmodligen nu på semestern.

Smycken till mig är fixade, hans kostym är utsedd, vi vet vad vi vill ha, men inte köpt/beställt.

Gästlistan är klar, liksom budgeten.

Ringarna utsedda, ska bli nya förlovningsringar och bröllopsringar till oss båda.

Katarina K och solskenstjejen - här e en till den 1 Juli - grattis till årsdagen.

Vännen fattade inte vad ja mena när ja sa grattis i morse innan han stack till jobbet ;) tog lite tid

Madelyn var gifter ni er?

• madelyn

Gumsigos,

Jag tror inte killar tänker som vi när det gäller bröllop
    Det där med datum...

Vi gifter oss i Allhelgonakyrkan på Söder, Stockholm

• Gumsigos

Nä jag börjar märka det :D

Vi pratade om just det innan idag. Han vill gärna planera men ändå inte, tycker inte att det behövs typ. Men ja sa då att det e nåt ja drömt om länge, o älskar att sitta o pula med det.

• madelyn

Gumsigos,

Känner igen mig! Min m2b vill oxå självklart vara med att planera bröllopet men samtidigt ändå inte
    Jaja, det blir nog fart på honom när bröllopet börjar närma sig

Svar på tråden fler som gifter sommaren 06?