20/8 nr 3
Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.
Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.
vi har fixat hindersprövningspapper och efternamnsbytarpapper. de ska bara lämnas in.. inte så jobbigt att lämna till vigselförättaren eftersom det är min blivandes far :D
annars är det mesta lugnt, ska kolla/boka kläder till brudgum o marschalk nästa vecka. Samt fixa ring till mig.
Imorgon blri det svensexa för sambon så jag ska packa ihop det han behöver för morgondagen nu när han är på kontorsfest! Det verkar vara ett superbra upplägg och jag tror att han kommer att njuta varje sekund!
Här är en till som hittat hit, igen...
Händer inte särskilt mycket, har varit & lagt till stenar på min ring, den var jättefin innan men nu när jag lagt till kändes det kanon www.schalins.se/, kommer ha mount blanc i rött guld fast då med 2 rader till a´ 2 stenar. Väntar på att min pappa ska bestämma vart maten skall tas ifrån har fått offerter från 5 olika ställen. Hade det varit jag som betalat & fått bestämma hade det varit klart, han tycker det är så länge kvar. *Jo men visst & vilken värld lever han i tro*. Snacka om att bridezilla hornen börjar växa. Ska maila Cinderella Bride Store så fort jag kommer på jobbet på månfdag & kolla om hon hinner med att fixa klänningarna till i slutet på juli. Kan ju alltid hoppas det går vägen annars blir det till att kolla över vad som kan erbjudas i stan. Alkoholen ska beställas snart, avvaktar osa den 20.e. Ja annars är det väl bara bordsplaceringen, kyrkoprogrammen & festprogrammen kvar. Så det behöver väl inte vara ngn. hets eller??????
Vad kul med en sån här sida, hittade hit först idag. Gifter mig också den 20 augusti, känns som om jag har det mesta under kontroll... För oss blir det bröllop hemma på Gotland, längtar jättemycket, Lite jobbigt när man inte bor där och inte vet hur mycket jobbet tillåter att man flänger fram och tillbaka innan dock... Men det känns osm om jag har det mesta under kontroll!!
Hej allihopa! Hittade er tillslut. :)
Vi träffade prästen för första gången igår och gick igenom hur vi ville att vigseln skulle se ut. Nu måste vi bara få tag på kantorn så att vi får den musik vi vill in och ut. :)
Förra veckan pratade vi med cateringfirman och fick lite mer kött på benen där. Nu är jag ute efter smycken och gästbok som mest. Hittade ett par örhängen för lääääänge sen som jag sa att om jag nånsin gifter mig så ska jag ha dessa! Så dem köpte jag ju så fort jag kunde, men nu gäller det att hitta matchande halsband, vilket inte tycks vara så lätt...
Hej tjejer! Vad har ni för ingångs- resp utgångsmarscher? Psalmer? Solosånger?
Går in till Brudmarsch från Stora Tuna & ut förmodligen till Anthem.
Va kul, vi funderar också på Anthem, tycker den är så pampig och vacker!
Ska be kantorn provspela den när vi ska träffa prästen. Men den är otroligt vacker & pampig.
Hej allihop,
ännu en som tycker att den 20 aug närmar sig med stormsteg. Den senaste veckan har vi beställt blommor till dukning, brudbukett och andra buketter och till mitt hår.
Varit hos stylisten och bestämt sminkning och håruppsättning. Inte världens bästa dag, kände mig glåmig och röd-ögd och håret var som ett gigantiskt svinto-burr. Men det blir nog fint den 20 aug.
Ringarna beställda.
Klänning snart klar, var där och provade förra veckan och det kommer bli såååå bra.
Inmarsch: The Rebel heart m The Coors.
Utmarsch: Låt med Nightwish (kommer inte ihåg vad den heter dessvärre)
Solosång: Ännu doftar kärlek m Marie Fredriksson
Heaven med Bryan Adams.
Inga psalmer.
Jaaa...nu är det festprogram, spika menyn och dryck, bordsplacering som står på tur.