20/8 nr 3
Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.
Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.
Börjar också lite smått känna paniken, när jag insåg att det bara är två månader kvar... Jag som trodde att det var lång tid kvar och lugnt... Men men, det ska nog ordna sig det med!! Min klänning hänger där hemma i alla fall och är så fin!! Längtar tills jag får ha den på riktigt!
Vi har sagt att vi inte har råd med vigselring till sambon också, så jag tänkte övveraska honom vid altaret med en jättevacker ring som jag sett!
Börjar känna paniken komma här också! Så mycket man måste ta tag i som man har skjutit på, men samtidigt är jag optimist och tror alltid att saker och ting löser sig till det bästa!
Men ett par mardrömmar har man ju haft!
linalus - vad fint, vad är det för ring du har hittat?
Såhär ser den ut! Alltså den smala i guld!
Han har en bred, lätt kupad förlovningsring i rött guld, så jag tror det blir snyggt ihop! Skall ha texten:
"From here to eternity" antingen i den "mörka" gravyr som är på bilden, eller "stämplad" gravyr!
www.handsweden.com/WWW/prod8.htm
Åååå, vad fina! Vad glad han kommer att bli tror jag, när ni står där och allt, han kommer bli helt överväldigad, (som om han inte skulle vara det ändå) akta så han inte svimmar bara!
Brud 20 aug - den går till Hurghada, Egypten var planen. :)
linalus - vilken jätte fin ring och en tokfin tanke av dig! Han lär bli jätte glad. :)
Idag har jag fått svar från det danska företaget DAM som gör lyckotroll. Vi vill nämligen ha sådana på vår bröllopstårta och har letat överallt efter dem men inte hittat. Nu ska de skicka ett brudpar till en butik här i Umeå bara för vår skull! :) Då blev jag glad!!
nu närmar det sig med stormsteg! Jag blev hippad igår! Hade inte alls räknat med att det skulle ske redan nu. Är supernöjd, mina vänner är underbara!
Callimillae
Låter härligt!
gladhannapanna
Vad gjorde ni? *nyfiken*
gladhannapanna - vad kul! Berätta vad som hände? :) *nyfniken*
Det här hände: I fredags hade jag tid med min chef för att hon ville "prata med mig". Lätt nervös gick jag till hennes rum innan jag skulle gå hem på min lediga eftermiddag. Väl på rummet sätter hon på mig en mp3spelare med musik och en ögonbindel och lämnar rummet. Pulsen gick upp i 300 ungefär, blev genomsvettig av nervositet. Efter en liten stund blev jag hämtad av en kollega som satte mig i sin bil och körde iväg, fortfarande med ögonbindel. Blev avsläppt i Slottsskogen där mina vänner väntade! Vi hade picknick under ett skärmtak för regnets skull. Därefter gick vi till ett glasställe där min ena syrra dök upp. En väldig överraskning för mig! Efter att alla ätit glass gick vi till en dansskola och hade salsakurs. Jag fick klä ut mig i gräsliga kläder, innan hade jag bara en slöja på huvudet. Efter salsan bar det av till en bowlinghall för ett par serier. Kul, men jag är verkligen usel på bowling, speciellt efter en hel del vin. När bowling var avklarad tog vi oss hem till en av tjejerna där vi åt en härlig middag tillsammans. Jag fick olika uppdrag under dagens gång, bland annat skulle jag be folk om deras bästa tips för ett långt och lyckligt äktenskap, samla in sju växter mm. Fick presenter under dagen också, en från varje tjej och jag skulle gissa vem som givit vilken present. De flesta var ganska lätta, men ett par var lite kluriga. Bland annat båda mina systrars presenter! Jag fick skjuts hem av en av tjejerna och kunde nöjd krypa ner bredvid sambon. Jag är jätteglad över mina underbara vänner och systrar, de har planerat en hippa som passar mig perfekt!