• gladhannapanna

20/8 nr 3

Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.

• Svar på tråden 20/8 nr 3
  • Brud aug 2005

Hur är det med storlek när man köper via ebay??? Vad är det för ålder på din tjej? VIlken storlek har du köpt? Gick leveransen fort? Hur mycket betalade du för frakten? Många frågor :)

• be or not be

Nemas problem. Försäljaren jag köpte av har sin klänningar på år. Våra tjejer är 1½ & 6 åringen är dock lång så till henne köpte jag 8 år & till den lilla 2 år. Det blev kanon betalade 97 dollar inkl. frakt. Inte ens 400 kr styck, ett kanonpris. Tog ca 1½ vecka från det att jag betalade. Gick fortare än jag trodde & så positivt överraskad.

• Callimillae

Ingångsmarsch Wagner, utgångsmarsch Mendelsohn. Vi gifter oss i Holmsunds kyrka som ligger vid havet utanför Umeå.

Vi ska nog ha tre psalmer, nr 201, 84 och 834b. Åsså ska en kompis till mig läsa en dikt. Ingen solosång då vi tyvärr inte känner så många musikaliska människor. ;)

• Callimillae

Hur går det för er alla? Händer något nytt?

Själv köpte jag hårnålar och en tiara idag. Gav upp halsbandsletandet... får glittra och gnistra på huvudet istället. :)

• gladhannapanna

Jag ahr precis kommit hem från vårt nya hus efter att ha tapetserat i sovrummet. Bröllopsplanerna ligger lite på is just nu. Ska dock hämta ringen på fredag tror jag! Ska bli kul!!!!

• The Fairy

Aaaaaaahhhh! Fick helt plötsligt panik! På måndag är det två månader kvar och det känns som om alla trådar hänger i luften och inget är riktigt klart!
    Jag tror jag döööööööööör eller nått...

Upps, fröken fick en panikattack...

• Callimillae

:) Jag har huvudet fullt med "måste komma ihåg". Idag har vi mot alla odds bokat bröllopsresa som jag aldrig trodde att vi skulle få åka på! Känns helt fantastiskt även om det kanske inte är så smart... men va f*n, man gifter sig ju bara en gång (är det tänkt) :)

• Brud 20 aug

Callimillae
    Vart går bröllopsresan?

• Brud 20 aug

Min klänning har kommit! Superkul! Men nu måste jag få tag på underkläder så jag kan göra en inprovning. Spännande!

• lillsmurf

Tjejer, har ni funderat på någon morgongåva till er blivande, eller skippar ni det helt? Hur gör ni?

Svar på tråden 20/8 nr 3