20/8 nr 3
Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.
Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.
Gifter oss inomhus i Skerike, Västerås.
Vårt toastpar kommer att göra festprogrammet, men vi gör framsidan tillsammans så det blir liknande vår inbjudan...
Ja, vi har en präst som viger oss. Det blir nästan som en kyrklig vigsel, fast utan psalmer och alltför många bibelverser. Det blir väldigt vackert och stämningsfullt.
Vi träffade prästen i slutet av mars och vi kom väldigt bra överens.
Gifter oss i Sundsvall & Tuna Kyrka.
Har mycket klart såsom mannens kläder, tärnornas kläder & näbbarnas klänningar kom igår, gud så söta cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&category=3263&item=8198887189&tc=photo. Blommorna är oxå klara, ringen beställd. Måste ut & kika på underkläder dock, vill ju ha ngt. riktigt nice dock inte snuskigt dyrt. Skor klara. Maten beställd, serveringspersonal klar. Dryck beställd. Ja jag tror jag har läget under kontroll. Är "bara" kyrko & festprogrammen kvar.
Ni som gifter er ute!
Hur gör ni med musik å så? Levande musik?
Det finns bra ljudanläggning där vi ska vara så vi ska ha "riktig" musik!
Alltså inte levande, varför jag nu kallar det riktig musik. Levande musik är ju kanske mer riktig...
svammel
svammel
be or not be,
Vilken otroligt söt näbbklänning!!!!
Gifter mig oxå 20 augusti ute i vår trädgård i bohuslän. Hoppas verkligen på fint väder!!
Vi kommer att ha levande musik under vigseln, en släkting spelar saxofon, fiol och gitarr, vi ha ännu inte bestämt vilka instrument som skall vara till vad men ingångsmusik blir "brudmarsch till Per och Anna" och den kommer att spelas på fiol. Kärleken förde oss samman med Ulf Lundell blir nog gitarr sedan skall vi ha en solosång till men det har vi inte riktigt bestämt ännu. Hur skall ni göra som skall ha psalmer utomhus skall det vara acapella eller någon musik och isåfall vad?
Åh jag vill också ha folk i släkten som kan spela instrument. *avis* Det enda jag vet som ska på bröllopet som kan spela lite är jag själv, som en gång i tiden klinkade piano... Hmm....
Brud aug 2005. Tackar & bugar, fick hem dom igår. Vår stora tjej ville sätta på sig sin direkt. Hon om ngn. längtar till augusti vill vara prinsessa.