• Majlo

Julibrudar - hur är läget?

Här är en tjej som har massor kvar på att göra listan och som tänkte kolla läget för er andra! För oss klingar bröllopsklockorna den åttonde juli, nån mer med samma datum kanske? Vad har ni för slags bröllop? Ni vet väl att statistiskt sett har vi valt den vanligaste bröllopsmånaden.

• Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?
  • Blåklinten

Ok, lägger ut den på nytt då

Vi har gjort våra festprogram i dag så jag hoppas inte någon ringer och "avbokar" !!

Behöver bara ändra ett namn i vigselprogramet men ändå, sen ska man vika 100 till !!

Här kommer länken, testar i gen

spaces.msn.com/members/kajsaoskarkronlid/PersonalSpace.aspx&_c02_owner=1&_c=blogpart

• janos

Verkar vara lite strul med msnsidan ikväll, för jag kommer inte in på min egen heller

Kul att du fick igång en sida i alla fall

Trist med vigselprogrammet. Hoppas att du kan få hjälp

• Blåklinten

Har varit och köpt silver snören i dag till festprogrammen så nu kan jag göra klart dom när jag känner för de

Har även inhandlar smink och hittade eventuellt ett halsband med tillhörande örhängen, ska ta med min älskling på månda och se vad han tycker.

Hoppas på att solen fortsätter så jag kan gå ut och sätta mig en stund, skulle verkligen va skönt !!

• Majlo

Nu har jag klippt gräs hela dagen! Minst fem timmar. Det var ansträngande kan jag påstå. Händerna darrar. Idag är vi sammanlagt tolv personer här och jobbar med trädgård (tre stycken roar sig med att spruta ner de övriga med vattenslangen). Det är inte utan att man känner trolltiders "Nu ska det bli ett bröllop" i skallen .

Blåklinten: inte behöver du göra om programmen om nån hoppar av sista minuten! Det är ju som det är bara. Vad har du i era program? Vi har presentation av alla på rim, barncitat, roliga regler, bordsplaceringen, menyn, fotografier och bilder. Hm, känns som jag skrivit det här tidigare? Jaja, då får ni överse med en stressad brulla.

• janos

Hej tjejer

Här stressas det med det sista med boken. Karln tog dom i morse på svensexa, så jag kan jobba i lugn och ro, tack och lov

• Blåklinten

Majlo
    Nä nu e de knappas aktuellt att göra om några festprogram, dom e ju trots allt inte riktigt klara ännu...ska nog försöka sätta mig me de i kväll när inte solen skiner
    Va nra att du får hjälp med trädgårn, låter som att ni har roligt med vattenkrig *haha*

janos
    Skönt att du e ensam så du slipper sitta på helspänn i fall din blivande skulle komma hem...känner i gen de där från när jag gjorde min bok

Här i Dalsland e vädret helskumt !!
    Molnigt som bara den samtidigt som solen skiner och varmt som tusan, e inne en sväng och svalkar mig

• Majlo

Här har det varit dimbankar av och till. Havet syns inte alls. Men det är strålande sol. Jag klipper på i min bikini. Lite brun vill man ju gärna vara

• janos

Nu är jag FÄRDIG!!! Känns skönt att få pricka av det på listan. Hade planerat att hinna klippa gräset också, men det får bli imorgon, för här tar det bara 1-2 timmar

Nu ska jag göra mig iordning och åka och gratta två kompisar i efterskott, det blir så när man fyller under midsommar. Ha en trevlig kväll allihopa

• janos

Har hittat en sån vacker text som jag hoppas att någon kan läsa i kyrkan:

Måhända är han den ende i världen
    som tycker sig veta att hon är den underbaraste kvinnan på jorden.

Måhända är hon den ende som uppskattar hur fantastisk han är i varje liten sak han gör och i varje liten tanke.

De tycker sig höra en underton av godhet i allt vad den andre säger och tror att de flesta kanske missar det hos den andre.

Och de förstår inte hur man kan passera den andre utan att förstå att man just passerat den finaste människan i världen.

Han har förstått, hon har förstått - därför är vi här idag

Vad tycker ni??

Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?