• Majlo

Julibrudar - hur är läget?

Här är en tjej som har massor kvar på att göra listan och som tänkte kolla läget för er andra! För oss klingar bröllopsklockorna den åttonde juli, nån mer med samma datum kanske? Vad har ni för slags bröllop? Ni vet väl att statistiskt sett har vi valt den vanligaste bröllopsmånaden.

• Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?
  • Majlo

Janos; jag har flyttat ner och om säkert tjugo saker. Det är lååånga listor här.

• janos

Skönt att höra att det är fler än jag som flyttar om listorna och har lååånga listor. Just nu ska jag dra igång dammsugaren och städa toaletterna en snabbis. Sen blir det väl lunch och åka och hämta klänningen. KL 16 landar min syster, hennes karl och morfar. Morfar(79 år) och systers karl flyger för första gången. Ska bli såååå kul att få träffa dom igen.

• Blåklinten

Vi gifter oss kl 15:00.
    Vilken tid har ni ??

Jag har också långa listor men de e saker som går fort (förhoppningsvis).

I morrn kommer min mamma hit då ska vi göra en slutkoll på de mesta.
    Känner mig väldigt lugnt inför allt och de gör att jag blir nervös för jag brukar inte va så här lugn.

Lovar att all nervositet börjar infinna sig på fredan när vi är i festlokalen och dukar och inte snacka om lördan då kommer jag va nervvrak !!!!!

Lycka till med alla era uppgifter ni har i dag tjejer.

De ordnar sig, de löser sig ( från 3 reklamen )

• Blåklinten

Glömde säga att mina grekiska kusiner och deras mamma kommer till sverige i dag och förhoppningsvis kommer dom med pappa och hjälper oss med dukningen på freda *längtar* !!!

• drea

Janos,
    Städa toaletterna, du vet väl hur man gör? Annars kanske Jeanette, norskan på Bröllopsfeber tipsa dig!

• Majlo

Nu håller vi på att resa tältet! Det är enormt! Ett riktigt cirkustält. Vi är elva personer som reser...

• janos

Hahahha, skrattar gott åt ditt inlägg drea

Blåklinten, vi gifter oss kl 14

Majlo, vi ska resa tältet imorgon. Bord och stolarna är på väg idag hörde jag

Stressar vidare.....

• janos

Oj oj oj, nu är man stressad och virrig. När jag kom ut i köket står stekpannan på spisen och plattan är på, tur att jag inte satt så länge vid datorn

• Tuvali

Måste bara få berätta. Jag fick sönernas kostymer idag. Åh va fina de var. Ljusgråa med vinröd slips. Den yngsta satte genast på sig sin och han var så söt. Hoppas bara att han vill ha den på bröllopet också.

• Majlo

Vad fina kostymerna lät! Det blir nog toppen! Undra hur länge de håller sig utan gräsfläckar ...

Jag ska in på skönhetsbehandling i kväll och sedan raka vägen till Fröjel kyrka för genrep med min kör. Det blir nog kul. Det blåser lite mer idag, varma ostliga vindar. Hoppas tältet håller fast!

Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?