• Majlo

Julibrudar - hur är läget?

Här är en tjej som har massor kvar på att göra listan och som tänkte kolla läget för er andra! För oss klingar bröllopsklockorna den åttonde juli, nån mer med samma datum kanske? Vad har ni för slags bröllop? Ni vet väl att statistiskt sett har vi valt den vanligaste bröllopsmånaden.

• Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?
  • Blåklinten

Kolla på kanal 5 nu...bröllopsprogram

• janos

Håller med att stressen tar överhand och visst är det trevligt att ha koll på läget ;)
    Tack för din kommentar Blåklinten, för det känns bra att veta att jag inte är ensam om detta

Min underbara toastmaster tog på sig uppgifter att göra glasen som vi hade tänkt. Hade planerat att sätta ett tygband, typ sidenband, på plastglasen som man ska kunna skriva sitt namn på och sen kunna hålla lite koll på under kvällen. Hoppas att det blir bra

Nu ska jag göra iordning skurhinken och börja dammtorka huset. Sen ikväll blir det att se på Bröllopsfeber och kanske äta pizza. Det är väl sånt man ska göra inför den stora dagen, eller hur??!? ;)

• Blåklinten

O nej du e inte ensam om de !!

Jag ska handla lite saker, har skrivit en lista på en massa saker...hoppas jag inte glömt något !!

Men först ska jag äta lunch med min älskling.

Ja just de, bröllopsfeber i kväll få man ju inte missa

• janos

Nu har jag städat källaren. Det är bara 4 små fönster och golven kvar och tvättmaskinen går för fullt. Har pratat med mamma samtidigt och min mormor, som kommer upp, är inte som hon brukar. Hela familjen förbereder mig på att hon inte är sig lik. *tår i ögonvrån*

Nu ska jag äta lite lunch innan jag sätter fart med fönsterna

• Tuvali

Janos:
    Va kul att din blivande fick en trevlig svensexa. Min blev också haffad igår och han kom hem helt dyngrak 01.00. De hade tydligen hällt i honom sprit. Så ni kan ju tänka er hur han mår idag. Varför måste en del killar vara så elaka. Till saken hör att min blivande blir väldigt dålig av just sprit. Öl och cider går bättre. Och jag hade pratat med hans kompisar om detta och de lovade att det skulle bli lugnt. Ja tjohej va lugnt det blev....
    Så ja nu har jag fått spy ur mig lite arghet...

• janos

Min karl har bara snälla vänner ;) Men han har sovit hela dagen

Själv har jag städat gillestugan, tvättstugan, tvättat två maskiner tvätt, tvättat tre fönster och fem speglar, bytt gardin i gästrummet(mamma får hjälpa mig få den lite syggare och rakare) och duk, och nu tänkte jag unna mig en glass i solskenet innan jag ger mig in på operation dammtorkning i v-rummet. Vill ha det fint till tisdag då min familj på mammas sida kommer, det är 10st och jag längtar sååååå just nu

• Majlo

Skrev just världens längsta inlägg, som försvann. Morr.

• Blåklinten

Nu har jag handlat lite saker...eller ganska mycke

Hann med att tvätta 8 stora fönster, 2 normalstora och 1 litet, rästen tar jag i morrn. Kanske jag hinner spola av dom utvändig me i kväll...man behöver inte tvätta dom där utan de e bara att ta på vatten så rinner smutsen bort...väldigt praktiskt

Tuvali
    Stackars din M2B, hans kompisar borde ju vetet bättre. Man ska ju ha kul på en svensexa och de har man väll inte när de enda målet e att få "offret" dyngrak
    Lagom e alltid bäst

Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?