Blåklinten
Känner mig jättestressad och faktiskt ledsen oxå. Tror själv att det är tröttheten som talar lite. Har lite svårt för att inte ha kontroll och det här tär på mig att inte veta NÄR det blir någon slags hippa
Blivande hade en jättetrevligdag:
Dom kom och hämtade honom vid kl 10.15 och var 6st. Den sjätte var bara med på fm. Sen försvann dom på 9-kamp, lerduveskytte, hagelgevär, spika i en spik snabbast(han är snickare och åkte på stryk), minigolf och långgolf, dart, sen kommer jag inte ihåg något mera. Sen hade dom bastu och catering mat och festen började. När klockan var 0.30 for dom ut på krogen och jag hämtade fem slitna pojkar och min var fräschast!! Efter att ha skjutsat hem alla ville karl berätta heeeela sin dag, så klart. Klockan hann bli 5 innan han somnade och 5.20 för mig. Så idag är vi trötta. Han mår bra förövrigt, men det blir nog en luuugn dag här hemma
Hade planerat att göra lite pyssel idag och skulle få hjälp av två kompisar. Hade tänkt "märka" plastmuggarna, så att det inte skulle gå åt så många och för att slippa ha halvdruckna glas överallt, som inte känner till att dom äger, men nu skiter jag i det, för jag hinner inte