• Majlo

Julibrudar - hur är läget?

Här är en tjej som har massor kvar på att göra listan och som tänkte kolla läget för er andra! För oss klingar bröllopsklockorna den åttonde juli, nån mer med samma datum kanske? Vad har ni för slags bröllop? Ni vet väl att statistiskt sett har vi valt den vanligaste bröllopsmånaden.

• Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?
  • sockermolekyl

Hej alla julibrudar,

Gud vad glad jag blev när jag såg att det fanns en egen tråd till oss. Jag gifter mig den 9:de Juli i västerås.
    Under bart underbart.
    Men...om sanningen ska fram så vill jag egentligen bara att det ska vara över. Hade aldrig räknat med att det skulle vara så himla mycket att tänka på.
    Då kan jag tillägga att jag ej är något kontrollfreak och jag hade inga stora krav eller så till vårat bröllop. Men ändå så är jag heeelt slut. Och mina nerver är helt paija.
    Jag gråter, blir arg och är psykist ostabil...trodde nästan att jag var med barn...men var inte et så nu skyller jag det på bröllopsnerver*ler*

Jag som dessutom valde den helgen när hela västerås är fullt av raggarbilar och andra bilar. Det är nämligen power meet.
    Har avbokat både frisör och smink för jag är rädd att vi inte ska hinna ta oss till kyrkan*ler*
    Jag bor närmare byrkan så en kompis ska komma hem och hjälpa mig och min tärna.

Kan dessutom inte bestämma mig för någonting.
    Ändrar val av frisyr mm hela tiden.
    Men blir aldrig nöjd riktigt. Men nu har jag bestämmt mig för att köra på det som ligger närmast just nu och jag får INTE byta någonting. INte ens härspännen.
    jag blir tokig*ler*

Samtidigt är jag tokkär och överlycklig.
    Har min underbara m2b och våran son.
    Livet kunde inte vara mer underbart...även om det är stressigt just nu*ler*
    Men tänk....om en vecka är jag gift....på lördag kommer min pappa att följa mig ner för gången...överräcka mig till min m2b. Och jag kommer bli fru.
    Hmm blir man vuxen nu alltså?
    Underbart underbart.

Nu ska jag sluta svammla.
    Ha det underbart...kanske skriver en rad sen när jag är gift...*ler*

Lycka till allihop och kram på er:)

• janos

Välkommen till tråden sockermolekyl!

Själv ska jag ut och klippa gräset så att det inte är så jobbigt att klippa på onsdag, när vi ska resa partytältet

• brud 05

Hej, här är en till julibrud! Gifter mig 23:e, i Stockholms skärgård! Vi har ännu inte åkt på varken svensexa eller möhippa, min fästman och jag...

• Blåklinten

Å va de pirrade i magen när jag kollade på bröllopsfeber

Den stora dagen närmar sig med stormsteg !!!

• janos

Min karl såg ganska allvarlig ut när han såg svensken. Sen sa han är det så där man gör??
    Nu har vi bestämt utgångsmarsch oxå, det blev Birkalåten

• janos

Nu har paniken infunnit sig i mitt hjärta och själ. Det är bara FEM dagar kvar och dagarna går alldeles för fort just nu. Alldeles för mycket kvar på listan tycker jag, men andra jag pratar med säger att jag har koll på läget. Tur att min familj kommer imorgon och kan hjälpa till lite inför bröllopet

• drea

Brud 05?
    Var i Stockholms skärgård? Jag gifter min på Sandhamn de 30 juli!

• drea

Janos!
    Vi ska oxå ha Birkalåten, fast som ingångsmusik!

• Majlo

3000 kvaderat är röjda! Det är ännu en del kvar... Phu! Tur att vi har så bra hjälp.

Igår kväll tryckte vi alla vigselprogram.

Birkalåten var ett toppenval tycker jag!

Kul med en Västeråsare i tråden! Det var jag också från början. Var ska du gifta dig?

Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?