Jodå, Majlo, du har helt rätt...fullt upp med familjen.
Här har allt varit galet sista två dagarna. Först med min familj och deras sönderslagna husvagn. Jag vaknade kl 3.30 på onsdags morgon och kunde inte somna om, låg bara och tänkte på hur det gick för dom och att jag ville att dom skulle komma fram. Det var en lättnad när dom klev in i köket kl 4.35
Under dagen hände det massor, trädgården städades på alla sätt och vis, allt byggskräp kördes på tippen m.m.
Kl 14 skulle jag göra naglar, för första gången(är jättenöjd :) ). Passade även på att vaxa bikinilinjen, för man vill ju ändå vara fin på alla sätt och vis(inget jag rekomenderar). När jag ligger där och tar igen mig efter det, så ramlar 6st kompisar in. Dom passade på att ta mig på möhippa. -Inte nu!!!! -Jag har inte tid, försökte jag ;)
Jag fick ligga kvar och få en timmes massage, sen åkte vi gokart och avslutade kvällen med en jättegod middag. Vi var hemma kl 22.10, med 4 cider i kroppen och ett stort leende på läpparna. Kan det bli bättre än så???
Idag har jag mest virrat runt. Alla har dragit i mig. Janos, jag skulle vilja prata med dig. Janos, vad kan jag göra? Janos, när kommer dom med flyget? Janos, hur mycket cider ska vi köpa? Det gick runt i huvudet ett bra tag
Till råga på allt skulle jag in till stan och betala brudbuketten m.m. Glad i hågen kl 17.45 står jag där med plånboken och upptäcker att betalkortet ligger HEMMA!! Dom var jättegulliga på blomsteraffären och jag kan åka dit imorgon, fick med mig dekorations blommorna ändå! När jag ska åka från parkeringshuset upptäcker jag att jag har ju inte betalat för mig.....virrhöna!
Medans jag var ute på galej, så byggde karlarna tältet och hade ställt ut alla stolar
Just nu sitter jag och skriver ut det sista av festprogrammet. Har provat klänningen ikväll och syster provade sin tärnklänning. Hon berömde mig för hur jag såg ut. Har även dekorerat tältet och det blev så fint
Tänk att det snart är dags för den stora dagen. ;)