• Majlo

Julibrudar - hur är läget?

Här är en tjej som har massor kvar på att göra listan och som tänkte kolla läget för er andra! För oss klingar bröllopsklockorna den åttonde juli, nån mer med samma datum kanske? Vad har ni för slags bröllop? Ni vet väl att statistiskt sett har vi valt den vanligaste bröllopsmånaden.

• Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?
  • janos

Jag deligerade faktiskt bort musiken. En kompis har gjort tre skivor med blandad musik, som vi kan spela när trubaduren inte orkar längre

• Blåklinten

Ja just de ni ska ha trubadur !!

• Sannitje

En kompis har också gjort skivor åt oss, vi har 7st mixad party-musik. Hoppas det går bra. Till för-drinken och innan kyrkan (båtresa dit) så har vi en trubadur som underhåller lite!

• Majlo

Jag har frågat brorsan som ska välja ut låtar idag och så kolla av dem med mig. Det blir nog bra.

Har just testat klänningen. Fått mens så det är lagom kul om man svullnat.. Det var lugnt! Phu!

• Sannitje

Hade min sista provning igår också, i samma läge som du Majlo. Men det gick fin-fint för mig också. Har en kalas-bra korsett som håller in om, hm, där, det behövs! Jag är så nöjd med klänningen, den sitter så skönt! Kan inte riktigt hålla mig i 10 dagar till nu!

• Blåklinten

Jag har inte provat min sen jag hämtade den hos sömmerskan, men skulle den behöva fixas till bor hon ca 10 min från där jag bor och så finns ju mamma som kan sy.

Tänkte kolla lite låtar nu medans jag ligger i solen, inte illa att få gjort 2 saker i en smäll

• Sannitje

Vad lyllos! Ligga i soooolen!

• Majlo

Jag är slö och varm. Borde städa... Orkar inte i hettan. Idag smälter vi på Gotland som päronsplittar i en vulkan. Ikväll kommer tre fastrar och kusinen med sin kille. Hur ska jag hålla mig vaken? Sova middag? Vore kanske helt okej. Inspireras av Blåklinten, allra helst det där med ligga-delen.

• Blåklinten

Ja de e verkligen hur varm som hälst sitter i solen och svetten bara rinner....kan bara inte gå in nu när de e såhär

Ska iaf åka och hämta vin sen innan 18.00 då systemet stänger....kom på att i gästrummet där mamma ska sova i natt har vi ALLA våra bröllopsgrejer och hela sängen e full med prylar så jag få kila ner till svärmor och låna en madrass...eller flytta på allt *hm*

Undrar hur varmt de kommer va på lörda...om man kommer svettas under klänningen och underkjolar ??

Får nog köpa en liten handfläkt eller nåt som man kan svalka sig me

• Majlo

Trettio grader i skuggan här. För mycket. Jag orkar knappt packa till bröllopsnatten.

Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?