• Majlo

Julibrudar - hur är läget?

Här är en tjej som har massor kvar på att göra listan och som tänkte kolla läget för er andra! För oss klingar bröllopsklockorna den åttonde juli, nån mer med samma datum kanske? Vad har ni för slags bröllop? Ni vet väl att statistiskt sett har vi valt den vanligaste bröllopsmånaden.

• Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?
  • Blåklinten

Åååå så fin de va, perfekt på ett bröllop

Grattis till boken, bilder kanske ??

Själv sitter jag med mitt Friskis pass, ska försöka få de klart innan vi åker på bröllopsresa så man inte har de hängandes över sig sen i sista stund ( som de brukar bli )

Tränar ni något kul ??

• Fresan

janos

Jag tänkte be vigselförrättaren läsa den texten som inledning. Helt underbar!

• janos

Kul att det var fler som tyckte om texten. Tycker precis som ni att den passar bra på en vigsel

Ska höra om solisten kan läsa den innan hon sjunger: Genom eld och vatten med Sarek(som ballad)
    Självklart ska jag höra med prästen oxå om det är okej

• janos

Bilder på boken kan nog bli i framtiden, men jag tror tyvärr inte att jag hinner innan bröllopet. Det tog hela dagen att göra klart den och jag som skulle hinna klippa gräset och rensa sista rabatten idag oxå....*suckar*

Nu ska jag dessutom bort och fira kompisars födelsedag + att jag hörde av svärmor att dom kommer att ha möhippa för mig, men jag vet fortfarande inte när och vi gifter oss om en vecka...*puh!!*

Dessutom ligger jag efter med dammtorkningen. Får ligga i en hel del imorgon tror jag

• janos

Passar ju bra att dammtorka, när karl ligger för ankaret imorgon efter dagens svensexa

• Tuvali

Blåklinten:

Håller också på med mitt pass. Gick steg 2 junior i början av juni och ska diplomeras i augusti. Är jättenervös... Och så ska man ha tid att planera ett bröllop också

• Blåklinten

Tuvali
    Oj de lät mycket, hoppas diplomeringen går bra...bru kar inte va några problem !!

Junior, de e roligt har aldrig lett de själv men vi har de i vår förening.
    Själv gick jag kursen för Ki balans i feb och sitter nu och knåpar med mitt andra pass inför hösten. Har tidigare lett medel och medel puls men fick sluta pga problem med knän och benhinnor

Så när e den stora dagen för dig ??

Janos
    Spännande med en hippa, de kanske händer något i kväll

• Tuvali

Den 16 är det dags. Börjar bli lite nervös. När ska ni gifta er?

Idag blev min blivande bortrövad av kompisarna på svensexa.. Hoppas de är snälla mot honom.

• Blåklinten

För oss e de dags den 9, så nu e de inte långt kvar

Så kul, har du fått någon hippa ännu eller väntar du med spänning ??

• Tuvali

Åh va spännande.. Har du allt klart då?

Jag blev hippad för två veckor sen. fick spela in en singel och vi åt en underbar middag och så fick jag lite andra småuppdrag. Det var så himla roligt allting och jag är så glad för mina vänner. Har du blivit hippad?

Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?