• Majlo

Julibrudar - hur är läget?

Här är en tjej som har massor kvar på att göra listan och som tänkte kolla läget för er andra! För oss klingar bröllopsklockorna den åttonde juli, nån mer med samma datum kanske? Vad har ni för slags bröllop? Ni vet väl att statistiskt sett har vi valt den vanligaste bröllopsmånaden.

• Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?
  • Majlo

Förresten: min minihippa var jättetrevlig. Det blev picknick och sedan fotbollsgolf och studsmattehopp och en hel del tjejsnack. Kul avbrott!

• janos

Tjejen, som är trubadur, har ett ganska brett register och spelar allt från Evert Taube till Spicegirls, så det blir önskemusik under kvällen

Just nu så stressar jag VÄLDIGT mycket över vädret. Idag har det regnat kontant!!! Är så less på det och vill ju ha uppehåll nästa lördag. Är det ingen som har kontakt med vädergudarna och kan önska det åt oss??? Snääääälla

• janos

En sak att tänka på, Majlo och alla ni andra, är att det är bara vi själva som vet hur vi har tänkt oss vårat bröllop. Alla andra kommer att tycka att det är bra ändå, fastän det bara är fem ljusstakar istället för sex, eller att tårtan blev vit istället för cremevit osv. Tror att jag och ni andra vill ha det perfekt och det är lätt att glömma bort att njuta av sista tidens förberedelser. Bara en liten tanke från mig.

Själv vet jag att jag stressar över att hinna göra min morgongåva, en "jag-älskar-dig-bok", men om jag ska vara ärlig, så har vi sagt att vi struntar i morgongåvor, så han förväntar sig ingen(om jag inte hinner göra den)

• janos

Vad trevlig minihippan lät, Majlo

Här har vi ännu inte sett till varken möhippa eller svensexa, men som jag nämnt tidigare så vet jag att dom tar min sambo på lördag. Däremot vet jag inte om dom tar mig samtidigt, eller om jag blir utan(slipper undan). Vi får helt enkelt se framöver.

Jag har räknat bort både lördag och söndag för bröllopsaktiviteter, utifall att!!

• janos

Ikväll har vi haft toastmasters på fika och pratat igenom dagen. Tror att det kommer att bli toppen

Har även pratat med styvfar om att sköta videokameran och han tackade ja! Tänk vad allt rullar på bra nu. Känns nästan lite för bra.

Imorgon ska jag hämta ringarna, klippa luggen, hämta en klocka och försöka lämna bordsplaceringen till restaurangen

• Blåklinten

Hej hej tjejer !!

Va uppe kl 06.55 i morse, i väg till konditoriet där jag skulle beställa tårtor vid 8 sen till mormor och hämtade en rulle med vit duk, efter de hälsade vi på pappsen och lillasyster, följde med syrran till sömmerska så jag fick se henne i klänningen (superfint .

Festprogrammen bara krånglade så i morrn ska vi börja på ny kula och förhoppningsvis få ut alla papper, de kom ett par som är goda vänner till oss som gärna hjälpte oss med att sättai hop dom *skööönt* !!

Nu ska vi sova, har varit en lång dag med en massa händelser och i morrn blir de ännu värre.
    11 dar kvar, håll ut tjejer snart e vår dag här

Sov gott !! //Kramar från Kajsa

• Blåklinten

Nu e den stora bordsplacerings tavlan klar *puh* mycke klippa och klistra blev de

• janos

Vad skönt att du är färdig med den, blåklinten

Själv skulle jag bara en "snabbis" till stan och bl a hämta ringarna m.m. Jag åkte vid kl 9.15 och var hemma igen vid kl 15. Suck.....hela dagen gick åt!!

• Blåklinten

Jag har solat typ halva dan och bara släppt allt annat...ganska skönt faktiskt

Hoppas att de patroner vi beställde i går kommer i morrn för då kan vi börja om med festprogrammen.
    Hann tyvärr inte att köpa såpbubblor i dag men kan säkert hitta de här hemma någon stans

• janos

Börja om?? Det lät inte bra.

Själv tycker jag att det här med stress går som en dal och bergbana hela tiden. För några timmar sen pratade jag med mamma och hon tyckte att jag lät så lugn. Det var jag oxå.....DÅ!!! Nu sitter jag här igen och inser att jag måste lägga på ett kol med städningen och med min bok. Vill ju så gärna hinna ge den som morgongåva

Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?