• Majlo

Julibrudar - hur är läget?

Här är en tjej som har massor kvar på att göra listan och som tänkte kolla läget för er andra! För oss klingar bröllopsklockorna den åttonde juli, nån mer med samma datum kanske? Vad har ni för slags bröllop? Ni vet väl att statistiskt sett har vi valt den vanligaste bröllopsmånaden.

• Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?
  • Blåklinten

Oj vilken lista janos, hoppas allt går bra !!!

Måste bara fråga en sak.
    E de någon som vet om de blir fula fläckar/märken av såpbubblor på kläderna ??

Kollade på Bröllopsfeberi går och då hade dom de, iom att vi ska fotas efter så vill jag inte ha en massa ris överallt.

Så antingen får jag köpa såpbubblor (dyrt?) eller också får vi ha riskastning när vi kommer fram till festplatsen.

Detta ska jag göra i dag:
    Kolla putsning av ringarna (hade totalt glömt bort, tacka janos)
    Till systemet och prata med dom om vin och köpa provflaskor.
    Gå till floristen och tjecka av med alla blommor.

Kan de verkligen va allt

Nope, har en massa annat men som inte har med bröllopet att göra

• Blåklinten

Jag kan maila dom till dig om du vill Majlo.

Bara jag får din mailadress

• HippKarin

Ja det är extremt mycket att göra. Vi ahr festen hemma. Vi ska kitta fönster måla baksidan på huset . Måla fönster invändigt och utvändigt. Gå med röjsåg och snygga till. Bygga dansbana. Och allt annat som inte är gjort. Puuuuuuhhhhh....

• janos

Här kommer min mailadress blåklinten
    tusse74@hotmail.com

Vet att det låter som ganska mycket att göra, men det mesta går fort och ligga på ansiktsbehandling är ju inte så illa ;)

• Blåklinten

You got mail janos

Nä ansiktbehandling låter inte sååå ansträngande

Här regnar de i dag...ganska skönt för då slipper jag känna att jag behöver ligga ute och bättra på brännan, men jag har ingen bil så jag måste ta cykeln dit jag ska

• janos

Har även ringt kantorn, men inget svar
    Ringt trubaduren och ska pratas vid mer imorgon

Så nu bär det av in till stan för att fortsätta pricka av punkter
    Tror att jag måste köpa lite såpbubblor oxå. Blev inspererad av Bröllopsfeber

• Blåklinten

Nu har jag lämnat ringarna på putsning, fick mina rosenblad (i tyg) i dag, 2000 st röda stora och jättefina

Köpte 2 viner som vi ska prova i kväll.
    Vad ska ni ha för dryck till maten, och vad ska ni äta ?

• janos

Eftersom vi äter på restaurang, så behöver vi inte bestämma drycken om vi inte vill. Vi kommer att äta rökt sik på tunnbröd med rödlök och gräddfil till förrätt och lågtemperaturstekt renstek med potatisbakelse samt rosépepparsås som varmrätt. Alltså norrländskt!! Efterrätt blir kaffe och bröllopstårta, hälften princess och hälften choklad med vaniljkräm och chokladmousse. Vickning blir korv och bröd

• Blåklinten

Ok.
    Tycker de e svårt att välja vin då jag inte e någon vinälskare.

Jaja, får väll testa i kväll och se vad jag tycker

Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?