• Majlo

Julibrudar - hur är läget?

Här är en tjej som har massor kvar på att göra listan och som tänkte kolla läget för er andra! För oss klingar bröllopsklockorna den åttonde juli, nån mer med samma datum kanske? Vad har ni för slags bröllop? Ni vet väl att statistiskt sett har vi valt den vanligaste bröllopsmånaden.

• Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?
  • pansartax

Japp!
    Gratis hår och make (min blivandes kompis är frisör).

• drea

Pansartax!

hm... nästan fusk tycker jag Vilken tur du har!

• Blåklinten

De låter som ett jättebra pris !!!

Jag kunde också fått gratis hår och make, men hon som skulle gjort de vågade inte riktigt ge sig på frisyren för hon går bara första året på frisörlinjen, men maken gör hon och de gratis

• pansartax

Men drea, visst hade du en kompis som syr din klänning gratis - jag har betalat en sömmerska så där kvittade vi varandra i "bästa-kontakten-tävlingen" Tänk så billigt vi skulle komma undan om din kompis sydde en gratis klänning åt dig och min blivandes kompis gjorde ditt hår och make gratis!?!

• janos

Här är en till som sliter i trädgården. Har grävt om i jordgubbslandet och nu har jag gett mig in på en rabatt med buskar, som har fullt med smörblommor. Dom är vackra, men inte i våran rabatt. Tog en liten paus, så att ryggen inte går av

• Blåklinten

någon mer som har problem med lupiner i tädgårn ??

Vi har mängder som vi ska försöka få bort när tiden räcker till, än så länge plockar jag bara bort blommor och knoppar så dom inte ska kunna sprida sig lika lätt.

• drea

Pansartax!
    Ja, just det, han kommer för övrigt upp till Stockholm för sista inprovningen om en vecka. Efter det kan jag varken gå upp eller ner fram till den 30 juli!

Vilken tur att man har vänner som gör saker gratis åt en, allt som har med bröllop att göra kostar ju skjortan!!

(Till råga på allt råkade jag backa in i en bil i dag så nu har vi ÄNNU mindre pengar att röra oss med fram till bröllopet )

• pansartax

Mmm perfekt! Precis vad man behöver några veckor innan bröllopet. Som sagt - det mesta är ju nästan gratis som börjar på brud- eller bröllops-

• Majlo

Jo, det är stressigt med trädgården. Hu! Jag har tusen rabatter känns det som.

Min tärna är hudterapeut och ska fixa min make up. Jag gör som skrivet är håret själv. Mitt hår är ganska enkelt att sätta upp. Det är självlockigt och med rätt hårprodukt (goldwells lilla blåa burk) blir det jättebra.

Imorgon ska jag bli minihippad av en tjejkompis som inte kunde komma på "den stora" möhippan. Pirrigt.

Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?