• Majlo

Julibrudar - hur är läget?

Här är en tjej som har massor kvar på att göra listan och som tänkte kolla läget för er andra! För oss klingar bröllopsklockorna den åttonde juli, nån mer med samma datum kanske? Vad har ni för slags bröllop? Ni vet väl att statistiskt sett har vi valt den vanligaste bröllopsmånaden.

• Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?
  • janos

Jag är bedrövad!!! Jag har blivit förkyld. Nyser och snorar och har ont i halsen. Det får bara inte hända just nu!! Har inte tid med det!!

Får ägna kvällen till att göra lite småpyssel. Ska passa på att klistra guldhjärtan till våra tackkort, tänkte jag, och kanske få dit tacktexten oxå

• janos

Igår lyckades jag få dit alla guldhjärtan på tackkorten och sen började jag med bordsplaceringsmallen

Nu ska jag äta fukost, innan jag gör klar mallen. Jag försöker att göra småsaker nu, så att jag inte blir mer förkyld till bröllopet

• Blåklinten

I dag är jag lite seg, blev mer partaj i går än vad jag trodde de skulle bli

janos, tråkigt med din förskylning !! Ett litet tips om du har onti halsen är att dricka citronte med vicks citronhalstablett i, de lenar väldigt och man blir så "rensad" i halsen känns de som !!

• Nymphéa

Oj! Hejsan alla julinbrudar! Varför har jag inte hittat hit tidigare? Konstigt. Idag är det två veckor kvar och jag får snart hicka av allt som inte är gjort!

Sitter med kyrkoprogrammet för närvarande. Det är ännu i sin linda, men blir nog bra som färdigställt.

Blivande maken blev hämtad för en och en halv timme sen. Svensexa! Den stackarn blev påtvingad en rosa kanindräkt! Han var jättesöt! Jag vet inte vad dom ska göra, men sista killen sa: Var inte orolig, det är inte vi.
    Så det löser sig nog. Dessutom kommer hans avslutning på dagen att bli en grillfest ute på landet med killarna plus alla flickvänner så det kommer att bli jättekul!

Lycka till tjejer och krya på er!

• janos

Tack för tipset, Blåklinten

Då gissar jag att det blir en lugn dag för dig, eller? ;)

Vi hade en vääääldigt lugn kväll. Jag gick och sov två timmar och min blivande passade på att göra klart i källaren, inför bröllopet. Det var först senare på kvällen, som jag ville göra något pyssel. Man måste ju ta vara på dom små stunderna

• janos

Välkommen Nymphéa
    Blev så full i skratt, när jag läste om din blivandes svensexa, för det är det min tror att dom kommer att göra, ta på honom en kanindräkt. Vet inte varför han har fått för sig det! Jag vet att dom tar honom nästa lördag, men jag har påpekat att jag vill inte veta något mer, för jag är såååå dålig på att ljuga

• Blåklinten

Så farligt e de inte...inte så seg så man inte kan fixa med bröllopet

Blev HELT KLAR med bordsplaceringen i går(äntligen efter alla spruckana förhållanden och sen hittat tillbaks till varann!!), så nu kan vi i stort sett skriva ut festprogrammen, bara vi får papprena som vi beställt.

Kommer ni ha dubbelsidiga festprogram?? Vi ska ha de om papprena är lagon tjocka så de inte syns för mycke i genom

• janos

Vi gör festprogrammet i A5 storlek, dubbelsidiga, och på vanliga vita papper

• Blåklinten

Välkommen till tråden Nymphéa !!

har du haft din hippa ??

Kul med svensexa, skönt att man har hippan avklarad !!

Jag tycker man börjar känna stressen nu, och jag som var ute i god tid med allt tyckte jag !!! Typiskt !!

• Blåklinten

Ok, vi gör på vikta A4, på längden

Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?