• Majlo

Julibrudar - hur är läget?

Här är en tjej som har massor kvar på att göra listan och som tänkte kolla läget för er andra! För oss klingar bröllopsklockorna den åttonde juli, nån mer med samma datum kanske? Vad har ni för slags bröllop? Ni vet väl att statistiskt sett har vi valt den vanligaste bröllopsmånaden.

• Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?
  • janos

Majlo
    Nog blir det säkert fint med både klänning och ring. Du får skriva och berätta hur det går sen.

Ang vickning så kommer vi att ha korv och bröd. Gott, enkelt och något alla äter

• Blåklinten

Jag har också funderat på de där med vickningsmat, korv och bröd är ju bra, speciellt när man har en M2B som jobbar på Shell

Vilka solosånger ska ni ha i kyrkan ??

Vi har bestämt oss för Bröllopsången och sitter nu och lyssnar på fler för att få fram en till

• janos

Bröllopssången, vad är det för någon sång?

Vi har bestämt oss för Sareks "Genom eld och vatten", som ballad och Shirley Clamps "Att älska dig"

• janos

Blåklinten
    Vart i landet gifter ni er? Vi gifter oss utanför Luleå

• Majlo

Vi kommer att ha Vågornas vals som min kör sjunger, The Rose framförd på harpa och en ny låt som harpisten skrivit till oss (!).

Vilken vals ska ni ha? Jag är fast i valsträsket och hittar ingen som jag vill ha.

• Blåklinten

Bröllopssången kom på förslag från solisten, den är på norska från början men hon har översatt den, jättefin sång !!!

Vi gifter oss i Dalsland, Ed heter stället.

Oj Luleå...tror jag vart där någon gång, min farmor och farfar born nämligen i Gällivare.

• Blåklinten

Vals har jag inte ens tänkt på !!!

Nu har vi gjort klart vigselprogrammen iaf.
    Bara att skriva ut och vika i hop dom

• janos

Vi ska nog ha Av längtan till dig som vals. Det är såååå vacker text på den tycker jag.

• janos

HA!!! Nu kan jag pricka av vigselprogram på listan. Är riktigt nöjd själv. Då är det festprogrammet att tampas med då....

• janos

Blev nääääästan färdig med festprogrammet igår. Nu ska karl få läsa och tycka, för det är han duktig på

Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?