• Majlo

Julibrudar - hur är läget?

Här är en tjej som har massor kvar på att göra listan och som tänkte kolla läget för er andra! För oss klingar bröllopsklockorna den åttonde juli, nån mer med samma datum kanske? Vad har ni för slags bröllop? Ni vet väl att statistiskt sett har vi valt den vanligaste bröllopsmånaden.

• Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?
  • drea

Janos: Oj, måste man svara på varför? Vad sa du? För att det är tradition? Det tycker jag i alla fall...

• Majlo

Vår präst frågade inte något sånt. Vi fick däremot öva, gå in i kyrkan, hålla handen och allt sånt. Det var så pirrigt och härligt! Det var nästan på riktigt. Oj oj, vad jag ser fram mot det nu!

• Blåklinten

Vi fick inte häller svara på något sånt när vi träffade prästen

Fick våra ringar i dag, som satt perfekt och dom var jättefina

• solen13

Hejsan!
    Här är en till julibrud. Låter konstigt att skriva det, brud. Vi har bara plannerat vårt bröllop i ca 3veckor och ska gifta oss den 2/7. Dock ska vi bara ha ett enkelt bröllop med kaffe och tårta efter i min farmors trädgård och bröllopet ska vara på stranden.

• Majlo

Blåklinten: Grattis till ringarna!

• janos

Himmel vad tiden går fort nu!! Idag är det bara 30 dagar kvar till bröllopet. Sitter här och funderar på hur jag ska få ihop jobb, planering, familjen och hushållet innan dess. Tiden räcker liksom inte till tycker jag

• janos

Jag fattar inte hur min evighetslista bara ökar och ökar. Stryker man en punkt så dyker det upp tre till. Märkligt!!

I helgen ska jag försöka ägna lite tid åt trädgården, så att den är fin till bröllopet. Sen ska jag även försöka klippa klart hjärtan med figurstans, som ska vara till dukningen. I helgen ska dukarna hämtas...(hoppas jag). Nog finns det att göra allt.

Hur går det för er andra?? Majlo, blåklinten m.fl. Börjar paniken infinna sig ännu? Inte här, men nog börjar jag känna mig pirrig.

• drea

Min kille sa i går att han börjar bli nervös. Själv känner jag mig rätt lugn! Pratade med skräddaren i går och han skall nu börja sy på klänningen! Kommer till Stockholm för inprovning den 5 juli, 25 dagar innan bröllopet. Då gäller det att inte äta för mycket eller för lite efter det!!!

• Majlo

Det går så bra! Den här veckan har varit en riktig toppenvecka planeringsmässigt. Vi har ju träffat prästen, skaffat dukar, fått tag på en som kör oss i häst och vagn, fått tag i bord och börjat skriva på vigselprogrammet och tänka på bröllopsplaceringen. Det blir nog toppen!

• janos

Oj oj oj!! Sitter här och kliar mig flintskallig över fest och vigselprogram. Hur gör man egentligen???

Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?