• Majlo

Julibrudar - hur är läget?

Här är en tjej som har massor kvar på att göra listan och som tänkte kolla läget för er andra! För oss klingar bröllopsklockorna den åttonde juli, nån mer med samma datum kanske? Vad har ni för slags bröllop? Ni vet väl att statistiskt sett har vi valt den vanligaste bröllopsmånaden.

• Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?
  • janos

Vad står det på eran lista? Någon annan som börjar känna av paniken??

• PPu

Jag ska gifta mig den 16 juli, håller på att längtas ihjäl mig! Inte lätt att koncenrtera sig på jobbet. Ska träffa prästen idag, är lite nervös för hur han ska vara

• drea

Kvar att göra till den 30 juli!
    * Prata m prästen
    * Bestämma maten (gör vi i helgen)
    * Beställa tårta
    * Boka håruppsättning
    * Göra klart vigselprogram
    * Prova in klänningen
    * Putsa ringarna
    * Köpa morgongåva
    * köpa tiara
    * beställa blommor

Åh vad har jag glömt?

• Majlo

Håller med om pirret! Det är en panikartad lyckokänsla! Är det fler än jag som sover dåligt?

• Blåklinten

Nu har jag börjat mitt sommarlov så nu ska jag fixa de sista grejerna, blir lite lättare när man är ledig hela dagar

• Majlo

Vilken lyx Blåklinten! Jag har en hel vecka kvar! AVIS!
    Vi har längre lov än andra i och för sig. Augusti är härlig, den också.

• Blåklinten

Ja absolut, någon vidare sommar har de inte varit hitills direkt, men de skulle bli varmt och soligt i morrn

• Majlo

Vad ska ni köpa för morgongåvor? Jag funderar starkt på ett ballongflyg eller liknande.

• solen13

Jag ska nog göra ett album med sensuella bilder av mig och ge till honom i morgon gåva. Vi ska träffa prästen i morgon sen ska jag börja fixa med sakerna så vi inte tar allt den sista veckan.

Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?