• Majlo

Julibrudar - hur är läget?

Här är en tjej som har massor kvar på att göra listan och som tänkte kolla läget för er andra! För oss klingar bröllopsklockorna den åttonde juli, nån mer med samma datum kanske? Vad har ni för slags bröllop? Ni vet väl att statistiskt sett har vi valt den vanligaste bröllopsmånaden.

• Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?
  • Majlo

Janos: snygga infattningar!

Blåklinten: Jag var på klassresa i Dalsland för en månad sen. Då var vi i Dalslånghed och Bengtsfors.

• Blåklinten

Majlo

Jag kommer från Dals Långed egentligen men flyttade till Ed för att gå på gymnasiet och träffade min pojkvän här....men avståndet mellan Långed och Ed är ju bara 4 mil.

Vart bor du ?

• janos

Majlo håller till på Gotland och jag finns utanför Luleå

• janos

Oj oj oj, jag har börjat känna av ont i halsen och det är inte bra. Har INTE tid med det nu

• Blåklinten

Kände samma sak som du i går, lite krasslig
    Mamma försökte trycka i mig en massa tabletter men jag fick lugna henne, hon blev nämligen alldeles hispig när jag visade henne mina skavsår...bröllopsnerverna kanske börjar spöka hos henne med

• Blåklinten

Ååå Gotland skulle jag vilja åka till, har aldrig varit där !!!

• Majlo

Gotland är perfekt resmål för budgetsmekmånad! Kom hit vettja! Det är underbart här, särskilt på sommaren.

• Blåklinten

Skulle gärma åka till Gotland men hinner nog inte denna sommaren, kanske nästa

Vi har ju redan bokat resan...önska sambon va lite mer ledig också så man kunde göra lite mer grejer i hop !!!

• Blåklinten

De handlar om Gotland nu på TV4+, När och Fjärran

• Blåklinten

Typiskt...redan slut

Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?