• Majlo

Julibrudar - hur är läget?

Här är en tjej som har massor kvar på att göra listan och som tänkte kolla läget för er andra! För oss klingar bröllopsklockorna den åttonde juli, nån mer med samma datum kanske? Vad har ni för slags bröllop? Ni vet väl att statistiskt sett har vi valt den vanligaste bröllopsmånaden.

• Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?
  • janos

Hahaha, har du oxå planerat dag för dag!!! Sitter här och gör detsamma, samtidigt som jag gör klart bordsplaceringsmallen

Karln min håller på att städa nere i källaren, så då kan vi kryssa det oxå på listan

• Blåklinten

Borde kanske också göra en lista på vad jag ska göra dag för dag

• janos

Det är för och nackdelar med en sån lista, för ibland blir det inte som man tänkt sig och då känner man sig stressad nästa dag. Samtidigt är det bra att inse vad som måste göras

• janos

HA!!! Nu är bordsplaceringsmallen klar och jag får stryka en punkt på evighetslistan

• Majlo

Skönt att din bordsplacering är klar! Nu har jag testat några finalfrisyrer och valt en. Ja, jag ska göra min uppsättning själv. Mamma får ge en hjälpande hand i nacken, tror jag.

Har ni visat era blivande hur ni ska vara klädda? Min M2B går i total ovisshet, hehe. Han kommer nog inte bli missnöjd i alla fall.

• janos

Bordsplaceringen har varit klar ett tag. Det var bara den stora mallen, som gästerna ska hitta sina platser efter, som jag gjorde idag

Min blivande har bara sett något kort på mig i klänningen, inget annat. Underkläderna vet han inget om, det får bli en överraskning till natten

• Blåklinten

vår bordsplacering blev klar i går och i dag har jag nästan gjort klart den stora modellen av bordsplaceringen.

Min M2B hae sett mina underkläder en gång och tyget till min klänning och frisyren har han me sett(fast inte på mig) men klänningen har han inte sett alls...ska bli spännande o se vad han tycker

• Tuvali

Har precis skrivit klart namnpresentationen om varje gäst. Det var inte så lätt som jag trodde. Men fortfarande har jag mycket kvar att göra. Tur att jag har sommarlov... Annars skulle jag aldrig hinna.

Lycka till alla ni andra julibrudar.

Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?