• Majlo

Julibrudar - hur är läget?

Här är en tjej som har massor kvar på att göra listan och som tänkte kolla läget för er andra! För oss klingar bröllopsklockorna den åttonde juli, nån mer med samma datum kanske? Vad har ni för slags bröllop? Ni vet väl att statistiskt sett har vi valt den vanligaste bröllopsmånaden.

• Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?
  • janos

Sitter här och sv*r för mig själv. Ville ha hjälp med att göra klart alkohollistan, så att jag kan lämna den på måndag, men karln har bara förmåga att sitta still 5 min, sen mummlar han något och går. Hur hjälper det mig????

• Blåklinten

Min M2B har fått jobba en massa övertid pga sjukdom på jobbet så han e knappt hemma och kan hjälpa mig, skulle verkligen behöva hans åsikter nu i slutet !!!

Behöver också beställa alokohol snarast!!!

Hoppas kunna göra placeringskorten i dag och få upp den stora modellen av bordsplaceringen.

• Majlo

Vi sitter också i alkoholtankar nu! Jag tror vi är parallella vi tre Min M2B och blivande svärfar jobbar med renovering i köket idag (också) och jag ska måla ett blåeldshjärta till festprogrammets framsida. Det ser jag fram emot. Gillar att måla!

Igår kollade vi av budgeten, den verkar bli inom de gränser vi satt, gjorde en lista på delegeringsuppdrag och gjorde en dummie till festprogrammet. Vigselprogrammet ska tryckas i veckan. Det ska bli skönt när det är gjort. Nu luktar det rödbetor i hela huset... Måste nog ner och kolla till kastrullen...

• Majlo

De där smilesarna har jag inte medvetet klistrat in... Hmm.

• janos

Vore logiskt om vi är parallella, eftersom vi gifter oss så nära varandra. Idag har jag trädgården i tankarna, eftersom vädret tillåter det. Har precis klippt gräset och nu ska jag gräva färdigt vid jordgubbarna

• Blåklinten

Har börjat med placeringskorten nu..hoppas allt går bra !!

Vår budget har vi ingen större koll på men efter som vi inte ligger back på kontot så ska väll allt va ok. Har köpt de mesta allt eftersom så den enda stora klumpsumman vi får betala sen e maten och den fick vi ett jättebra pris på.

• Blåklinten

Vi har precis fått trädgård, gräsmattan börjar bli riktigt fin nu när de först kom en massa regn och nu en massa sol på de Så skönt att slippa ökentomten !!!

• Majlo

Nu ska jag ut och fixa mina tomatplantor och eventuellt rensa en av våra tusen rabatter. Vi borde ha tagit bort hälften! Men som vanligt får det vänta.

Härligt när trädgården börjar spira lite, Blåklinten!

• Majlo

Vi har förresten valt "thats amore" till valsen.

• Blåklinten

Ja de e kul, ska bli ännu roligare nästa vår då vi kan börja plantera buskar och fixa rabatter

Vet inte om vi ska dansa någon vals, ingen av oss som kan.

Hade en idé om att vi skulle göra kycklingdansen i stället, som en rolig grej ...men man kanske kan göra båda

Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?