• Majlo

Julibrudar - hur är läget?

Här är en tjej som har massor kvar på att göra listan och som tänkte kolla läget för er andra! För oss klingar bröllopsklockorna den åttonde juli, nån mer med samma datum kanske? Vad har ni för slags bröllop? Ni vet väl att statistiskt sett har vi valt den vanligaste bröllopsmånaden.

• Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?
  • Nymphéa

Har inte haft min hippa än. Gissar att det blir nästa lördag. En vecka innan bröllopet. Men jag är nervig varje dag ändå. Det han hintats om att det kan bli en vardag. Men det är nog bara skrämskott.

Blåklinten
    Hur var din hippa?

• janos

Håller med dig, blåklinten, att stressen börjar infinna sig med stormsteg

Har oxå haft allt under kontroll, men nu har jag börjat skriva dagbok, vad som ska göras varje dag, och jag inser att jag FÅR inte blir mer sjuk än så här!!

Det är snyggt med A4 på längden

• Blåklinten

Nymphéa, kul för dig som har din kvar...den kommer komma när du minst anara de, så va de iaf för mig

• janos

Vi gifter oss om två veckor och än så länge har jag inte sett till någon möhippa......*biter på naglarna, som jag borde spara*

• Blåklinten

Du ska se att du får en snart !!

• janos

Jag vet att min blivande ska ut på svensexa nästa lördag, så vi får se om dom tar mig samtidigt

Känner mig förövrigt lite bättre just nu från förkylningen

• janos

Var håller Majlo hus idag då? Har hon fullt upp med alla förberedelser måntro???

• Blåklinten

Kan hända, från början hade dom tänkt att ta mig och min M2B samma dag men han jobbar ju helger så de sprack.

Skönt att förskylningen känns bättre vore inte kul att bli dålig nu de sista....då skulle jag verkligen få panik.

• Majlo

Jag har skrämselhicka! Två veckor kvar bara! USCH! Idag har jag målat en bild till vårt festprogram och organiserat upp planeringen dag för dag. Vi har mycket att göra.

Förkylning låter inte roligt. Med tanke på att jag har massor kvar att fixa med så kommer jag säkert inte vara ute och förkyla mig så mycket, hoppas jag. Fast någon sa att det inte berodde på hur varmt/kallt man klär sig. Vad vet jag?! Tur att du mår bättre i alla fall Janos!

Nu ska jag träna på min brudfrissa!

Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?