• Majlo

Julibrudar - hur är läget?

Här är en tjej som har massor kvar på att göra listan och som tänkte kolla läget för er andra! För oss klingar bröllopsklockorna den åttonde juli, nån mer med samma datum kanske? Vad har ni för slags bröllop? Ni vet väl att statistiskt sett har vi valt den vanligaste bröllopsmånaden.

• Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?
  • janos

Vet du redan om din minihippa, Majlo?? Är inte det lite fusk?? ;)

• Anna555

Fast lite praktiskt också :)

Vet du vad ni ska göra?

• Blåklinten

Har nu skrivit ut alla placeringskorten, tyvärr blev några lite sämre men de e bara att göra om ( tur man hade köpt fler än man behövde )

• Blåklinten

Gonatt...ska nog sova jag me så man orkar fortsätta i morrn

• Majlo

Eftersom det är min tredje (!!) så är det ju bara vi två. Jag är glad över att ha fått veta när den ska bli av. Tänk själv mitt i bröllopsstressen! Jag behöver planera ju... Bridezillavarning va? I morgon lämnar jag en rapport.

Det blir nog ingen bt idag om jag ska ut.

En liten fråga bara: har ni bar? Vi ska nog ha det, men jag vet inte vad vi ska servera riktigt. Någon slags vodkabaserad bål tror jag i alla fall. Mer vet jag inte riktigt. Förslag?

• Majlo

Förresten, hur ser era vigsel- och festprogram ut?

• Majlo

Värst vad ni är morgontrötta! Hur är det med nerverna egentligen? Här vaknar man av minsta knäpp och tänker: Är det idag? Och sen.. Neeej..

• janos

Nu har jag vaknat. Eller det var nog inte sanningen, jag är uppe. Har en MEGA-lista att beta av idag. Massor av småpunkter, men dom ska göras dom med

Boka hotell
    Ansiktsbehandling kl 15
    Klippa luggen
    Ringa Ursula, kantorn
    Inhandla gästalbum
    Göra en färdig alkohollista och boka det med Systembolaget
    Lämna in ringarna för putsning och gravering
    Ringa och pricka av hämta, lämna, betala när...
    Lämna bordsplaceringen till Kaptensgården
    Byta batteri i klockan
    Köpa persienner till uterummet
    Köpa nagellack, hårspray, dubbelhätfande tejp, små klänypor till alla glas och säkerhetsnålar

Har jag fått med allt nu då? Det är nog bäst jag går och duschar först, så att jag vaknar på riktigt!!

Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?