• Majlo

Julibrudar - hur är läget?

Här är en tjej som har massor kvar på att göra listan och som tänkte kolla läget för er andra! För oss klingar bröllopsklockorna den åttonde juli, nån mer med samma datum kanske? Vad har ni för slags bröllop? Ni vet väl att statistiskt sett har vi valt den vanligaste bröllopsmånaden.

• Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?
  • janos

Sen har det löst sig toppenbra för oss med alkoholen. Vi hade tänkt handla på bolaget och göra det enkelt för oss. Nu är det en kille, som åker till Tyskland över helgen, så han handlar och det kommer att gå på halva priset.

Det enda vi måste handla är cider och mörk öl

• janos

Vill du få några tips, som vi fick?? Gäller det vitt eller rött? Eller kanske både och?

• Blåklinten

Både och gärna, och vart hittade du så billiga såpbubblor ??

Ska kanske köpa jag me fast på onsdag, tyckte de va väldigt fint på bröllopsfeber...bara de inte bli fläckar på våra kläder

• janos

Jag köpte dom på Tiimari. Finns det hos er? Finns kanske något som dollarstore eller liknande billighets affärer.

Mailar dig våran lista som vi fick av en som är med i vinklubb

• janos

Perfekt då! Tycker att dom har en hel del på Tiimari. Har köpt andra saker till dekorationerna där oxå och även mycket klistermärken till "jag-älskar-dig-boken"

• Blåklinten

Tack för vinlistan

javisst e de kul att följas åt, man kan påminna varandra om saker som man glömmer mm.

När du la upp bilderna på sidan du skickade med mailen hur gör du då ??

Hade en sida via msn (tror jag) flrut men den funkar väldigt dåligt nu, e kul att ha en så man kan visa en saker...har en massa nya grejer som inte ligger på den sidan men man vill ju inte slösa tid på sånt som inte funkar !!!

Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?