• Majlo

Julibrudar - hur är läget?

Här är en tjej som har massor kvar på att göra listan och som tänkte kolla läget för er andra! För oss klingar bröllopsklockorna den åttonde juli, nån mer med samma datum kanske? Vad har ni för slags bröllop? Ni vet väl att statistiskt sett har vi valt den vanligaste bröllopsmånaden.

• Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?
  • Blåklinten

Funderar på att köpa såpbubblor till barnen, kan tänka mig att dom tycker de e kul men oroar mig fortfarande för fläckar....ingen som vet

• janos

Har du msn blåklinten? I så fall finns det en ikon som heter min sida, som du kan lägga upp bilder på m.m. Har själv inte satt mig in i det så mycket, utan bara lagt upp några bilder lite snabbt

• Blåklinten

Japp, såg de senare i går men har inte hunnit lägga ut några bilder...får göra de på någon ledig stund

• janos

Hör av dig med en adress då, så att vi får se resultatet

Måster själv få lite ordning på bilderna känner jag

Idag pirrar det massor i magen. Har precis pratat med trubaduren och det kändes jättebra

• Majlo

Hipp-Karin: Här är en till med festen hemma

• janos

Hur står det till idag, Majlo och hur går det för dig? Idag är det bara 10 dagar kvar för dig och 11 för oss.

Har börjat operation Storstädning och ringa runt och kolla när och var vi får hämta och lämna saker
    Passar bra att göra sånt idag, för det ööööser ner ute(och åter hinner man bli nervös över vädret nästa helg)

• HippKarin

Majlo:

Hur går det för dig? Jag börjar känna mig i ett upplösningstillstånd. Har eget företag och är ej hemma före 18.45 på kvällarna + att min mbm jobbar 07.00-23.00 varje dag. Hur ska man hinna? Jag måste nog försöka koncentrera mig på en sak i taget.

• Br.OL.LO.P

Har precis pratat med skräddaren och jag ska hämta klänningen en vecka innan bröllopet. Tycker att det känns sent, det närmar ju sig med stormsteg.

• janos

HippKarin

Unna er att äta snabmat eller micromat, så att ni slipper ha det i tankarna oxå. Bara ett litet tips, från en som sitter i en liknande sits vanligtvis. Just nu har jag semester och karln börjar sin nästa vecka

• Majlo

Jag har varit hyperstressad de sista dagarna! Det ser ut som jag-vet-inte-vad överallt, trots att jag verkligen är effektiv och försöker bocka av allt. Nåja, det blir som det blir. Ikväll ska vi sätta in alla foton och liknande i festprogrammet. Idag har vi köpt allt vin och bestämt oss för att ha egen servering på bord efter middag och tårta. Det behövs ingen bar med personal. Vi har kollat in tältet idag, köpt brudpar till tårtan och ljusstakar till borden. Cerisa ljus ska det vara, men dem har vi inte handlat än. Jag har köpt en morgongåva till min älskling, en tavla.

HippKarin: som du ser behöver man inte vara ledig för att ta saker med ro. Jag är riktigt stressad!

Kul att den här tråden är så livlig och rolig! Vilken musik ska er trubadur spela Janos?

Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?