• Majlo

Julibrudar - hur är läget?

Här är en tjej som har massor kvar på att göra listan och som tänkte kolla läget för er andra! För oss klingar bröllopsklockorna den åttonde juli, nån mer med samma datum kanske? Vad har ni för slags bröllop? Ni vet väl att statistiskt sett har vi valt den vanligaste bröllopsmånaden.

• Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?
  • Majlo

Det funkar inte att mejla er... Tror det är förstora bilder. Vet ni hur man lägger in bilder på hotmailserver? Kostar det något.

• drea

Majlo
    Gå in på din hotmail och välj sedan "webgrupper" som finns högts upp. Välj skapa grupp och följ anvisningarna, vips så har du en egen "hemsida" där du kan lägga upp lite bilder.

• Majlo

Tack drea! Jag ska dit och kolla in sidan!

• drea

Majlo!
    Kul!
    Då var det dig jag såg på toa i lördags!!!

• janos

Hej tjejer!
    Jag har precis varit och hämtat ut min vigselring på posten....hihihi
    Den blev så fin och passar perfekt

• Majlo

Kul! Har du lagt upp en bild? Vore skoj att se hur den ser ut. Du kan se mig och min brudklänning via min länk här uppe. Visst är den snygg?

• janos

groups.msn.com/JonasochDiana
    Här finns ringen under diverse....tror jag.

Klänningen var jättetjusig och jag tycker mycket om brodyren på den. Kul att få se dig oxå
    Nu måste jag sussa. Ha det bra

• Blåklinten

Hej tjejer

Allt gick bra i Gbg, hämtade ut min M2Bs kostym, köpte 2 korgar på panduro som jag ska spraya vita till blomsterflickorna, köpte 32 blockljus på ikea till dekorationen och en massa annat...summan utav allt springande i dag är såklart en MASSA skavsår på hela fötterna

Jag bor i Dalsland, Ed heter stället, ligger ca 20 mil norr om Gbg

Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?