• Majlo

Julibrudar - hur är läget?

Här är en tjej som har massor kvar på att göra listan och som tänkte kolla läget för er andra! För oss klingar bröllopsklockorna den åttonde juli, nån mer med samma datum kanske? Vad har ni för slags bröllop? Ni vet väl att statistiskt sett har vi valt den vanligaste bröllopsmånaden.

• Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?
  • Blåklinten

Jag har gjort en liknande "secret box" med ett supersnyggt album som jag ska hämta i morrn

• janos

Jag ska ge min blivande en Jag-älskar-dig-bok, om jag bara kommer igång någon gång. Karln är ju alltid hemma...;)

• janos

Panikartad lyckokänsla! Det var en bra förklaring. Precis så känns det! Min karl börjar vara lite lättretlig, kan det ha med nerverna att göra måntro??

• Blåklinten

Panikartad lyckokänsla...himla bra förklaring på hur man känner sig nu

• janos

Ikväll har jag suttit och knåpat på festprogrammet, medans karln har fogat väggar i källaren. Lät honom kolla in vad jag har gjort under kvällen och jag tyckte att jag såg ett litet leende på läpparna. Det borde man väl kunna tolka som ett bra betyg, eller?!?!

• janos

Ikväll ska vi träffa prästen och dom som ska göra maten. Vill gärna ha med min sambo dit, för han är duktig på frågor och sånt. Känner mig lite pirrig, men först ska jag jobba

• drea

Åh jag vet inte vad jag ska ge i morgongåva! Funderar på vin, men vill gärna ge nåt roligare. Kanske en vinrad?

• Majlo

På lördag ska jag prova min brudklänning hos sömmerskan. Sen ska hon sy hela helgen och sen sen sen får jag ta med den hem!!

I morgon ska jag pröva vigselringen som sedan ska till fastlandet för att få sina stenar. Det blir spännande. Hoppas att jag är nöjd. I min fantasi är både klänning och ring helt underbara. Man vet ju inte!

Ska ni ha någon slags vickning och i såna fall vad?

• drea

Jag är inte helt säker på att man orkar äta så mycket vickning... chips och dipp och sånt kanske?

• janos

Det gick bra att träffa prästen. Vi får en kvinnlig, som är 35-37 år ca. Vi har gått igenom vigselakten och gått i gången och provat hela akten live. Kändes helmysigt!
    Sen var vi till restaurangen för att gå igenom det sista detaljerna. Fick lov att göra om bordsplaceringen, för borden fick inte plats. Men det gick ganska fort, så nu är det oxå avklarat

Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?