Hej hopp!
Jag ska oxå gifta mej den 9:e juli, men jag är inte lärare till skillnad från de flesta andra här!
Dessutom ska vår vigsel vara hemlig, vi har nämligen bara bjudit våra familjer på barndop och när dopakten är över tänker vi överraska alla med vigseln. Vi har fortfarande inte pratat med vår präst, men jag har tänkt att vi kanske skulle lämna över sonen som ska döpas till min syster under en sång (om vi får tag i nån som kan sjunga) eller psalm, och smita ut i "förmaket" för att hämta brudbuketten och corsage och sedan komma tillbaka till någon ingångsmusik. Men det känns lite märkligt att sitta och planera när man inte vet vad prästen tycker om idéen, hon kanske inte alls går med på det...
Nu när jag sitter som klistrad på bröllopstorget om kvällarna börjar jag nästan ångra att vi gör ett litet hemligt bröllop... Skulle oxå vilja göra hemsida, planera och göra pampigt, jag kan ju inte ens ventilera mina idéer med någon, utom blivande maken (och han är ju mest intresserad av andra saker)!!!
Jag kommer inte att ha brudklänning, har kort hår så jag vet inte vad jag ska göra med det, vill gärna att det ska vara snyggt men det ser ju lite konstigt ut om jag står på ett barndop med löshår och värsta brudslöjan...
Jaja, jag ser i alla fall fram emot dagen D. Det blir nog trevligt och det är ju huvudsaken!