• Majlo

Julibrudar - hur är läget?

Här är en tjej som har massor kvar på att göra listan och som tänkte kolla läget för er andra! För oss klingar bröllopsklockorna den åttonde juli, nån mer med samma datum kanske? Vad har ni för slags bröllop? Ni vet väl att statistiskt sett har vi valt den vanligaste bröllopsmånaden.

• Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?
  • janos

Nu ska jag sätta mig och göra dom sista 9 teknytena....hihi

• Blåklinten

Härligt, vi ska till festlokalen i morrn och testa bordsplaceringen, sen kan vi börja printa festprogrammen

Visst börjar man bli pirrig, de kommer nog kännas ännu mer när vi ska träffa prästen i helgen

• janos

Kan meddela att jag är färdig med mina teknyten och nu ska jag in till stan och handla de sista till bordsdekorationerna. På torsdag blir det ett bröllopsrace igen. Beställa smak och utseende på tårtan, kontakta pastorsexpeditionen ang präst, prova brudklänning m.m.

• janos

Blåklinten
    Är avis att ni är färdig med festprogram. Vi har inte ens börjat

• Blåklinten

Festprogrammen går fort bara man sätter sig ner.

Jag samlade först en massa info, ganska tidigt i planeringen och sen la jag in de på dom rätta sidorna i word....klippte och klistra och kan väll erkänna att de blev en del svordommar under tiden.....datorn gör inte alltid som man vill tyvärr

• janos

Du har inte möjligtvis det på något hemsida eller liknande???....*oj vad jag tigger*

• Blåklinten

Festprogrammet ??

Inte ännu, fick mycket inspiration från BT.

Om du vill kan jag skriva vad vi har med i de ?

• Blåklinten

Eller jag har de ju i word....

• janos

Jag har lite ideer om festprogram och har precis som du fått mycket tips här, men våran dator har kraschat, så jag kan inte göra något ännu

Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?