• Majlo

Julibrudar - hur är läget?

Här är en tjej som har massor kvar på att göra listan och som tänkte kolla läget för er andra! För oss klingar bröllopsklockorna den åttonde juli, nån mer med samma datum kanske? Vad har ni för slags bröllop? Ni vet väl att statistiskt sett har vi valt den vanligaste bröllopsmånaden.

• Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?
  • Anna555

oj, vad mycket lärare! Skoj :)
    Själv är jag inte lärare, men jag gifter mig i juli...

• Blåklinten

Janso

Kul ide med te knytena, de såg väldigt fina ut på bilden

Hur har du tänkt dig att bordsdekorationen ska va ??

Är själv i de tankarna och behöver lite tips och insperation !!!

• janos

Sitter precis och visar syster/tärnan via webbkameran hur dekorationerna kommer att bli.

Återkommer med bilder....

• janos

Glömde skriva att vi blir ju i ett vitt partytält på kvällen, så jag tänkte att det kunde vara bra med lite färg

• Gokki

Janos, Vad fint med "glas stenarna/pärlorna/pluttanrna" eller vad man nu ska kalla dom. Det ska jag nog också ha lite här och där på borden. Fast det kommer gå åt rätt många...är de dyra?

• janos

Glömde även skriva att det ska vara cremevita lakan/dukar under bambulöparen. Var det okej?? Vi vill ha det enkelt och naturligt

• janos

Gokki

Dom kostade 10 kr för en påse med 129 st i. Fick lov att sätta mig och räkna dom. Jag köpte dom på Växtriket och vill minnas att jag köpte 3-4 st

• Gokki

Det var ju verkligen överkomligt pris! Ovanligt när det gäller saker till bröllopet. Här ska shoppas!

Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?