• Majlo

Julibrudar - hur är läget?

Här är en tjej som har massor kvar på att göra listan och som tänkte kolla läget för er andra! För oss klingar bröllopsklockorna den åttonde juli, nån mer med samma datum kanske? Vad har ni för slags bröllop? Ni vet väl att statistiskt sett har vi valt den vanligaste bröllopsmånaden.

• Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?
  • 2:a juli brud

Men det är ju fantastiskt med alla dessa blivande/färdiga fröknar.
    Själv har jag SO som inriktning, men jag ska försöka ta en ma/no kurs för att bredda lite. Är ute på praktik just ni i en fyra, jättegulliga men jättestökiga!!! Jag vet inte om vi kommmer åka på en bröllopsresa direkt efter. Funderar på en Köpenhamnsresa i några dagar....... får se.

• 2:a juli brud

Blåklinten!!!
    vilken sida är det som aftonbladet skriver om när det gäller att köpa vin till rimliga priser. Vi har ca 70 gäster som vi ska inhandla gott och förhoppningsvis inte alltför dyrt vin.

• Blåklinten

jansos
    Tackar

2:a juli brud
    I dagens aftonbladet men annars står de kanske under mat/vin på deras hemsida

• sallie

Här kommer ännu en lärare 1-7 ma/no. Vi gifter oss i juli. Osa går ut på onsdag. Alla bitar håller på att falla på plats. Funderar på att börja med festprogrammet, men det känns svårt. Har börjat knåpa på borspalceringen och det var jättekul. Älskar att planera!

• Majlo

Hur många gäster har ni? Vårt OSA går ut imorgon. Jag vet inte riktigt hur många vi blir än alltså...

• janos

Frågade precis sambon om han vill leka bordsplacering med mig......han funderar fortfarande

• sallie

Vi har bjudit 76 gäster. Alla har inte svarat än. Jag tycker att programmet för att göra bordsplacering här på torget är jättebra.

• Julibrutta

Oj vad många lärare!
    Här kommer en till.
    9 juli är vårt datum och en viss stress börjar infinna sig.
    Bordsplaceringen är jag nästan mest oroad för. Ca 90 personer som alla ska trivas, det blir en utmaning!
    Skönt att läsa om alla er andra och se att ni har ungefär samma problem.

Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?