• Majlo

Julibrudar - hur är läget?

Här är en tjej som har massor kvar på att göra listan och som tänkte kolla läget för er andra! För oss klingar bröllopsklockorna den åttonde juli, nån mer med samma datum kanske? Vad har ni för slags bröllop? Ni vet väl att statistiskt sett har vi valt den vanligaste bröllopsmånaden.

• Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?
  • Blåklinten

Ååå va synd, men du kanske har de på jobbet och så kan du skicka hem de på mailen

• janos

Jag ska se vad jag kan göra. Den var ju såååå fin

• Blåklinten

Ska i väg och prova min klänning i kväll, den ska va nästintill klar

• Julibrutta

Minette

Ibland skulle jag önska att vi gjorde som ni. Gifte oss i hemlighet alltså.
    Det är så många som har åsikter om allt möjligt! Tex. om att vi inte bjuder barnen. Sen är det förstås småsaker från bådas föräldrar.
    Dessutom är det en av våra gäster som har anmält sin nye, inte bjudne pojkvän...
    Man blir lite trött!
    Är det fler som har liknande problem?

• drea

Blåklinten, du frågade om lärare... 3½ år är den vanliga utblidningen för grundskolelärare, för gymnasiet är det minst 180p, dvs 4½ år men jag kommer att ha 220p, dvs 5½ år när jag är klar... suck! Gissa vilka studieskulder!

• Blåklinten

Julibrutta

Känner i gen de där, min mamma har åsikter om nästan allt !!! I bland kan hon ringa flera gånger per dag för att hon kommit på bra saker som jag redan har bestämt och har med nogrannhet förklarat de för henne att de e så jag vill ha de *suck*

drea

Oj, stackare !!! Har pratat med en kollega i dag som gick samma program som jag ska har tänkt söka så nu har jag fått lite mer info !!

Har föresten nya bilder på min klänning som jag tog i dag

groups.msn.com/oskarochkajsa/shoebox.msnw

• drea

Blåklinten!

Fin klänning!! Den passar dig!

• Blåklinten

Tack...jag är verkligen helnöjd

• Snigel

Hej!
    Jag ska gifta mig den 2 juli och är lärare! Jag är 1-7-lärare med inrikting sv/SO/musik. Just nu har jag ett vik. i en femma. Hopplöst att hitta fasta tjänster ju!

Nåväl, bröllopsplanerna skrider framåt. Vi börjar få ordning på det mesta. Vårt toastpar tog i helgen på sig att fixa sånghäftena till festen, TACK för det! Vi behöver bara göra omslagen och vigselprogrammen. Bordsplaceringen kommer också att bli klar i god tid och restaurangen har järnkoll på grejerna! Det är lugnt. Det enda som kan kännas lite stressigt är att mamma inte har börjat sy min klänning ännu! Hon vill börja med min systers balklänning som ska vara klar den 3 juni, så sedan har hon ju en månad på sig! Äh, det löser sig nog...

/Snigel

• 050709

Köpte min ring idag, annars ligger planerandet lite på is. Skolan tar alltför mycket tid så här i slutet på terminen. Igår teateruppvisning för alla andra på skolan under dagen och för föräldrarna på kvällen. Idag utflyckt för att vi varit så duktiga igår. Alltsammans är himla kul, men jobbigt.

Alla våra 71 bjudna gäster kommer, och bordsplaceringen är klar(tror jag). Skönt!

Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?