• Majlo

Julibrudar - hur är läget?

Här är en tjej som har massor kvar på att göra listan och som tänkte kolla läget för er andra! För oss klingar bröllopsklockorna den åttonde juli, nån mer med samma datum kanske? Vad har ni för slags bröllop? Ni vet väl att statistiskt sett har vi valt den vanligaste bröllopsmånaden.

• Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?
  • Blåklinten

Vi beställde våra ringar i går...längtar tills dom kommer nu

Gjorde klart allt med festprogrammet i går de enda som kanske måste göras om är bordsplaceringen men om den funkar bra i festlokalen så kan jag pricka av den punkten me

• janos

Ikväll sitter jag och gör små teknyten, som vi ska ge gästerna som en present. Lite pillergöra, men jag är halvvägs iaf.

• drea

Janos- tekyten?
    Själv har jag varit på hårkonsultation idag och pratat förslag. Min frisör sa att det kommer att ta ca 4 timmar att göra håret, vilket betyder att jag måste vara där vid kl 8 på morgonen för att hinna (jag hoppas verkligen att jag hinner) Ska försöka passa en båt lite senare som tar oss ut till ön, checka in på hotellet och klä sig innan 16.00. jag blir stressad bara jag tänker på det!!!

Blev även lite stressad när jag frågade vad det kommer att kosta och fick svaret 2000kr!!! Sen tillkommer det kostnad för ev slöja, tiara, blommor... Nåja bara det inte blir dyrare än vad ringen kommer att kosta är det ok

• janos

Här kommer två bilder med extremt dålig kvalitet. Fick lov att ta bilderna med webkameran.
    Första bilden är på lösviktsteet, med dom små sockerhjärtana.
    Andra bilden är på hur knytena kommer att se ut.
    Återigen ber jag om ursäkt för kvaliten. Hoppas att du förstår bättre då.

groups.msn.com/JonasochDiana/dekorationer.msnw&PhotoID=21

groups.msn.com/JonasochDiana/dekorationer.msnw&PhotoID=20

Kan även lägga till att kostnaden blev 2:-/gäst. Tanken är att man ska kunna doppa hela knytet i tevattnet på en gång. Tycker själv att det är en lite rolig grej och något man kan ha användning för.

• drea

Janos- ja ha vilken kul idé!!! Var fick du tag på det teet?

• janos

På en tebod i stan. Det kallas kärlekste, som därför tyckte jag att det passade. Skrev just i fredagstråden om det

• drea

Perfekt idé, den tar jag och spar till nåt bra tillfälle!

• janos

Imorgon ska jag åka och handla lite saker till dekorationer till borden bl a

Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?