• Majlo

Julibrudar - hur är läget?

Här är en tjej som har massor kvar på att göra listan och som tänkte kolla läget för er andra! För oss klingar bröllopsklockorna den åttonde juli, nån mer med samma datum kanske? Vad har ni för slags bröllop? Ni vet väl att statistiskt sett har vi valt den vanligaste bröllopsmånaden.

• Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?
  • Majlo

De ringarna känner jag igen Tcol? Min guldsmed gillade dem och ville gärna att jag skulle kombinerat med en sån ring. Det blev inte så. Jag valde en hamrad vitguldsring med nio brillianter istället.

• Blåklinten

De är min älskling som valt dom

• brud-05

hihi. Här är en till lärare. Är lärare för tidiga åldrar och jobbar på dagis. Gick ut nya lärarutbildningen i december.
    Vi gifter oss 2 juli.

• janos

Får jag vara med här fastän jag inte är lärare???

Vi gifter oss den 9:e juli

• Majlo

Janos: klart du får vara här! Du kanske har varit elev en gång i tiden

• janos

Hehehe....självklart har jag varit elev och säkert en mycket bra sådann!!!

Sitter och funderar över vinsorter. Vi ska åka och handla om två helger och vi kan NADA om viner. Halkade in på en bra tråd, som gav råd. Vad bjuder man på egentligen???

• Blåklinten

Vilket vin som passar till maten tror jag man kan läsa om på systembolagets hemsida.
    Eller de va kanske inte så du menade

Läste i Aftonbladet i dag om vart man kan handla billig alkohol via nätet, tror vi kommer göra så.

• janos

Tackar för hjälpen Blåklinten. Vinet till maten är redan klart, då vi kommer att äta på restaurang, men på kvällen vill vi bjuda på sällskapsvin, både rött och vitt. Har pratat med toastmasters, som ska fråga sina föräldrar om råd. Föräldrarna är nämnligen med i någon slags vinklubb. Tackar ändå

• Blåklinten

Ok, ja då har ni verkligen experthjälp

• janos

Blåklinten

Vilka vackra/häftiga vigselringar ni har valt

Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?