• Majlo

Julibrudar - hur är läget?

Här är en tjej som har massor kvar på att göra listan och som tänkte kolla läget för er andra! För oss klingar bröllopsklockorna den åttonde juli, nån mer med samma datum kanske? Vad har ni för slags bröllop? Ni vet väl att statistiskt sett har vi valt den vanligaste bröllopsmånaden.

• Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?
  • janos

37 dagar idag den 2 juli....WIH!!
    36 för Majlo och alla andra som gifter sig 8 juli

• Blåklinten

Ojoj inte längre....nu börjar man känna sig lite stressad ju !!!!

• janos

Är på väg att prova brudklänning nu!! Snälla, håll tummarna att jag hittar en klänning idag, som jag kan hyra....*pirrig*

• Blåklinten

Håller båda tummarna stenhårt

• janos

Tack för hjälpen Blåklinten!! Det hjälpte! Jag har bokat klänning....WHIIII

• janos

Nu ska jag smita iväg och boka smak och utseende på tårtan och åka till pastorsexpeditionen, för att få veta vilken präst och kantor vi får. Sen ska jag på massage i em. Åh, vad jag får kryssa på min lista idag

• Blåklinten

Å va kul...vad blev de...bild kanske

• Majlo

Hej å håj! Kul, e n månad kvar lite drygt alltså. Yaiks eller hur det nu ska stavas?! Jag har i varje fall fått en hel del ordnat. Bröllopstårtan är så gott som beställd. Vi har fixat möbler, även om vi fortfarande letar efter ännu billigare alternativ och brudskor.

Jag har nästan bestämt vilken frisyr jag ska ha och nästan helt bestämt mig för att hyra dukar via vår catering. I så fall blir det ljusblå. Känns ok, men inte toppen. Jag har fått en offert angående hyra av buss till gästerna som känns ganska bra.

Hur ser din klänning ut Janos? Vad bra att du hittade en! Berätta!

• janos

Känns jättebra att ha bokat klänningen och det bästa av allt var att den kostar 1000:-
    Bild kommer strax, måste bara lägga upp den på våran sida. Återkommer när det är gjort.
    Kan även säga att jag var iväg för att boka tårtan. Klev in med två bilder i högsta hugg och det första jag ser är en prototyp dom gjort, som ser ut som den på bilden. Fick inte prata med hon som ska göra tårtan, för hon hade slutat för dagen, så jag måste återkomma dit nästa vecka. Vi pratade om Opera/Amerikansk choklate cake och princess. Dom skulle göra ett smakprov tills nästa gång

• Majlo

Hej igen!
    Nu har vi hyrt golv till tältet. Det kostar - håll i er - hundra kronor! Jag är lycklig som bara en bridezilla kan vara.

Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?