• Majlo

Julibrudar - hur är läget?

Här är en tjej som har massor kvar på att göra listan och som tänkte kolla läget för er andra! För oss klingar bröllopsklockorna den åttonde juli, nån mer med samma datum kanske? Vad har ni för slags bröllop? Ni vet väl att statistiskt sett har vi valt den vanligaste bröllopsmånaden.

• Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?
  • janos

Helt godkänt av karl. Kul!! Nu ska vi tillsammans läsa och vara kritiska på stavning, innan vi sätter oss och skriver ut allt

• Blåklinten

Blev hippad i går...blev såå paff när tjejerna körde upp på garageuppfarten med tiara och fe spö

Känns skönt att den e avklarad men när jag pratade med mamma i dag så trodde hon de skulle bli en till med jobbarkompisarna

• Blåklinten

Ja den va helt perfekt, inga för pinsamma uppdrag och alla hade så vansinnigt roligt !!!

Tror inte jag skrattat så mycke på länge

• Ena80

Vad har ni med i festprogrammen?? Känner att jag är osäker på om jag fått med allt.

• drea

Jag blev oxå hippad i lördags, det verkar inte som om man var ensam direkt! Såg minst 20 andra hippor/svensexor under dagen!!

• Blåklinten

Ena80
    Vi har med en liten presentation av oss..kanske borde ha med hur vi träffades med Bordsplaceringen, presentation av gästerna, menyn, vett och ettikett, telnr till taxi...de va nog allt tror jag.

Har jag glömt något kanske

• Majlo

Jag blev också möhippad i lördags! Nu var det var mina systrar och ett par kompisar. Jättekul, även om vi var få!

Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?