• Majlo

Julibrudar - hur är läget?

Här är en tjej som har massor kvar på att göra listan och som tänkte kolla läget för er andra! För oss klingar bröllopsklockorna den åttonde juli, nån mer med samma datum kanske? Vad har ni för slags bröllop? Ni vet väl att statistiskt sett har vi valt den vanligaste bröllopsmånaden.

• Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?
  • janos

Nu bär det av till affären, för att handla mat och det sista till bröllopet, som t ex plastglas m.m.

Karln ligger och rensar häcken i 37 graders värme. Visst är det härligt med sommar. Imorgon kommer 10 st i min familj och det ska bli skönt med lite hjälp och framför allt att få kramas lite. Det var i februari jag såg dom senast

• Majlo

Jag sitter och lunchar med bt som sällskap. Just nu är jag helstressad och känner att jag vill kräkas hela tiden. Det är upp och ner hela tiden måste jag säga.

Idag är det tjugo grader i skuggan, lite mindre än igår. Väderprognosen ser något bättre ut för fredag än tidigare - skönt! Hoppas det stämmer.

• janos

Har precis kommit hem från min matvaruhandling och är riktigt nöjd med prislappen

Vi har 28 grader i skuggan och prognosen för veckan ser toppen ut. Känns bra, eftersom vi ska resa partytältet på onsdag. Karln har rensat och klippt häcken färdigt och nu ska har fylla den med bark, för att vi ska slippa rensa så mycket framöver.

Kan hålla med Majlo att stressfaktorn pendlar heeela tiden. Det varierar från timme till timme.

Hoppas att ni hinner njuta lite innan bröllopet oxå allihopa!! Viktigt att man inte bara fokuserar på den stora dagen, men visst längtar man

• Blåklinten

Hej på er !!

I dag har vi handlat en massa dricka och snacks.
    Efter de åkte vi till pappa där vi badade och åt potatis och sill, skönt med lite avkoppling !!

Vi bunkrade även upp med en massa värktabletter, alvedon, ipren och treo i fall man skulle få huvudvär under dagen. Ska stoppa ner lite i min väska.

I morrn kommer hon som ska sminka mig och vi ska kolla så allt ser bra ut.

• Sannitje

Alltså, jag börjar blir nervös över att jag inte är så stressad och nervös än!!

OK, jag har inte min dag förrän den 16de men lite nerver borde väl komma nu? Eller jag kanske stressade sönder dem tidigare i våras när jag var helt slut av bröllops-stress! Oroar mig mest över att jag kommer vara blekast av alla... Ingen bra sommar här i London i år så har inte fått ngn sol på den bleka lekamen.

Sitter mest här och små-meckar lite med programmen och menyer-häften etc.... Karln håller ju på att gå i spinn istället. Och min far, som är JÄTTENERVÖS att hans tal inte skall bli bästa talet ngnsin!

• Majlo

Har ni sett på väderprognosen? För Gotlands del såg det bra ut, likaså i nordväst, men västkusten och inlandet och nordost hade regn...

• Blåklinten

Nääää e de sant ????

Måste kolla på en gång !!!!

• Blåklinten

På freda såg de inte bra ut...får hålla tummarna för att de verkligen INTE regnar !!!!!

• Majlo

Det kanske blir fint på lördag?!

• janos

Det såg ganska lovande ut för Luleå på lördag tyckte jag. Håller tummarna, så att det gör ont.

Imorgon börjar folk komma. Har märkt att jag fått lov att flytta ner lite saker till nästa dag, så det ska bli skönt med lite hjälp faktiskt

Vilken tid gifter ni er, blåklinten??

Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?