• Majlo

Julibrudar - hur är läget?

Här är en tjej som har massor kvar på att göra listan och som tänkte kolla läget för er andra! För oss klingar bröllopsklockorna den åttonde juli, nån mer med samma datum kanske? Vad har ni för slags bröllop? Ni vet väl att statistiskt sett har vi valt den vanligaste bröllopsmånaden.

• Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?
  • Majlo

Tack Det går nog tipptopp idag - och om inte blir jag väl i alla fall vigd!

• Straxfru

Lycka till!!!

Själv har jag en vecka kvar och längtar hur mycket som helst!

• Blåklinten

E massa lyckosparkar till dig Majlo från mig och min M2B

• fyran4

oj nu närmar det sig..
    Grattis till er som ska gifta sig i helgen och till de som har gift sig förra helgen.. Själv har jag nu 8 dar kvar till våran bröllopsdag. Den 16/7..*pust*

Ska i morgon prova min klänning för sista gången med skor på.. Hittade ett par til slut..
    Har bytt solosångerska ohc är nu helt nöjd med vårat val..
    Hon ska sjunga 2 sånger.. Aldrig ska jag sluta älska dig och Av längtan till dig.

vi går in till star wars och ut med Antem..
    Och att hitta noter till alla dess sånger..*pust igen* men nu är allt fixat..

Ska köpa engångskameror, och drickat till maten..
    Börjar bli lite pirrig och speciellt då jag kollar på Bröllopsfeber..

• Tuvali

Lycka till alla ni som gifter er den här helgen.
    Själv har jag en vecka kvar med massor att göra... Ska iväg och provsätta upp håret idag. Det ska bli spännande.

• Sannitje

Lycka till alla som har helgen som mål! Är säker på att det kommer bli härligt! Glöm inte vår juli-fru tråd och berätta hur det var!

Skål för Brudparen!

• Blåklinten

Nu har vi varit och dukat...ska ut snart en sväng i gen en snabbis och slutkolla allt !!

Nu har verkligen nervositeten kommit till mig, hur har du de janos ??

• Blåklinten

Avslutade dan med att ta en sväng med båten och åkte ring, mina grekiska släktingar kom hit och hälsade på också

• Majlo

Oj, nu är vi många julifruar! Jag tassar till den tråden och kollar...

Svar på tråden Julibrudar - hur är läget?