• vit tiger

26-27/8-05 ny tråd!!

vintertid: ja, åhlens city har smycken .det ska även finnas en egen hulquist affär på söder. vid "nya" stråket.har en axel lös ivory klänning med släp och snörning i bak. helt slät. ingenting på.

varför stängs trådar ner? vår var väl inte såå lång?

postade inbjudningskorten idag. det pirrar i magen nu..

• Svar på tråden 26-27/8-05 ny tråd!!
  • vintertid

Jag har blivit hippad!! Kl 7 på morgonen hämtade de mig i lördags morse och vi åkte till sthlm (bor i gbg) där resten av gänget väntade på oss. Resan var full av frågor och lek, nostalgimusik och rusdrycker! I sthlm världens picknick... de hade dukat ett bord i en park med allt gott man kan tänka sig. Bordet var dukat i bröllopets färgtema med silverkandelabrar.... suck så fint! Mer lekar och ett musikmedley över mina år med m2b, sen åkte vi iväg och jag fick manikyr. Härligt! Sen var det middag med drinkar på en fantastik krog/restaurang med thai-tema, det kändes som att sitta på en utomhuskrog på thailand... jättehäftigt. Morgonen efter avslutade vi med en frukost ute och sen hemfärd! Är så imponerad av mina vänner, en av de bästa dagarna i mitt liv, kunde inte önskat mig bättre...

majastina: Är sugen på K10

knappt 4 veckor kvar...

• vintertid

... men jag gilllar även K3.... *velar*

• äntligen på väg

Guuud, nu börjar det bli pirrigt! Måste nästan gå in här och titta ibland så att jag kan fatta att det verkligen är på gång nu. Det är lite svårt att inse när man har börjat jobba igen och det mesta rullar på som vanligt (världen runt omkring har alltså inte stannat för att vänta in våra bröllopsklockor, konstigt va? )

Vintertid: Vilken härlig dag du fick Jag har inte blivit hippad än, ännu en anledning att vara nervös...

Nästa sak som händer för vår del är att vi ska träffa prästen på onsdag.

• imse-vimse

Vintertid!Vilken härlig hippa!

Min hippa satt i några dagar (både fysiskt och psykiskt)!!
    Det var tur den inte låg så nära bröllopet för jag stupade från en scen och fick ett härligt blåmärke på kindbenet!!

Är det nån av er som har övat i kyrkan?
    Behöver man det eller??
    Mvh

• vronk

Hej alla brudar.
    Har inte varit inne här så mycket. Känner just nu att jag bara får ångest över allt som har med bröllop att göra. Känns så hemskt. Försöker pigga upp mig. Har en hel del kvar att göra. Kom nyss på att jag måste ta tag i ID byte. Någon som gjort detta och kan upplysa mig hur jag bör gå tillväga

• vintertid

vronk: Varför känns det så hemskt? Låter jobbigt...

Har beställt en handväska idag i alla fall (K3).

Det bästa med hippan var att det var så många personliga småsaker som de hade prickat in perfekt... så genomtänkt.

Har många småsaker att fixa nu. Saker som ska inhandlas m.m. Men nu närmar det sig, känns jättekul!

• augustibrud2005

Hej!

Nu är det inhandlingsdags i Tyskland för mina svärförädrar! Vad himla svårt att beräkna åtgången....Hur katten beräknar man det som skall finnas i baren såsom gin, vodka, bacardi m.m.? ( vi blir 114 st gäster)

Någon som har tips på roliga bordsplaceringslappar?

Imorgon ska jag fotas för min "Secret Box" som skall bli morgongåva till min M2B...huh vad pirrigt!

...oxå har ju givetsvis de konstiga drömmarna kommit tillbaka *suck*!

• augustibrud2005

just det..
    Hur gör ni med festprogrammen? Trycker ni upp dem på tryckeri eller blir det kopieringsmaskin?

• vronk

Känns bara som att det är så mycket att tänka på hela tiden så jag blir tokig. Har försökt förklara för min sambo att det är dax att börja med festprogram och bordsplacering. Men han säger hela tiden att han inte har någon lust. Blir så stressad.
    Men nu har vi kommit överens om att börja i morgon kväll så nu känns det bättre.

Vi kommer nog att kopiera upp festprogramen.
    Mina placeringskort blev fina men inte så värst roliga så tyvär.

• zebban

vronk: hoppas att det känns bättre snart, vad är det som gör att det känns hemskt?
    ID och dylikt kan man väl inte göra så mycket åt ännu, får väl hem en del papper automatiskt när vigseln registrerats. Annat behöver man vigselbeviset till tror jag.

Svar på tråden 26-27/8-05 ny tråd!!