• vit tiger

26-27/8-05 ny tråd!!

vintertid: ja, åhlens city har smycken .det ska även finnas en egen hulquist affär på söder. vid "nya" stråket.har en axel lös ivory klänning med släp och snörning i bak. helt slät. ingenting på.

varför stängs trådar ner? vår var väl inte såå lång?

postade inbjudningskorten idag. det pirrar i magen nu..

• Svar på tråden 26-27/8-05 ny tråd!!
  • öland

Vintertid!
    Jag bjuder på den! ;)

• vintertid

augustibrud2005: Alltså kopior i färg (med färgbilder o.s.v)

18 dagar kvar idag! Det börjar närma sig rejält!

• imse-vimse

Shit.. 18 dagar låter inte mycket. Nu börjar jag bli nervös. Och det är väl många av er som är klara?...HJÄLP!!

• augustibrud2005

en liten fråga? Hur involverade är era M2B´s i allt planerande?
    Ärligt svar tack ;)

• imse-vimse

Jag sitter hemma om dagarna och han jobbar(borta på veckorna). Jag har iof 2 småbarn men jag gillar att fördriva tiden med bröllopet.

Kort sagt; Nästan ingenting(Men han är intresserad och håller koll ändå)

• Annie74

Vi planerar och tar alla beslut tillsammans men jag är den som tar mest initiativ och ser ting att saker och ting händer. Det är inte det att m2b är ointresserad, tvärtom, men jag är i mitt esse när jag får planera, fixa och dona. Det vet han. Sedan erkänner jag att det är lite bridezilla varning på mig ibland. Nu har jag dock lugnat ner mig och efter att ha träffat konditor, gjort provuppsättning och träffat fotografen i helgen så är vi bra på banan. Men min m2b ordnar saker och ting han med!

• vintertid

Hmmm... min är involverad till den grad han måste (enl mig), han får allt dra sitt strå med telefonsamtal som måste ringas och saker som ska beställas, hämtas osv. Men han är inte med onödigt mycket (enl honom)i spånandet.

• augustibrud2005

tack för era raka svar!
    Blev nästan lite ororlig och undrade om ALLA gjorde ALLT ihop med sin blivande, för så är det inte på vår front.
    Min är med och tycker och tänker samt fixar de saker som jag känner att jag kan släppa ;)
    Annars är det mest jag som fixar, fast det är ju mestadels självförvållat att det blir så antar jag!

• vintertid

Idag hämtade jag brudväskan, den var helt perfekt! Hämtade även alla trycksakerna och jag känner mig nästan stum över hur vackert det var... Hade inte väntat mig något annat heller, men ååååå de är så fina. Och det kändes lite pirrigt att läsa sitt eget vigselprogram. Ja...

17 dagar kvar idag då... det är ju inte hysteriskt mycket att spela på men vi ska nog bli klara.

• Larsson

Vill bara göra en liten koll... vad har ni kvar att göra tjejer? Själv har vi mest småsaker,
    festprogrammet gör min mamma,
    vi var i Tyskland förra veckan,
    har diskuterat köp av blanddricka hos Livs på gatan,
    ska göra tryfflar till småpaketen, bordsplaceringen... vilken pina!
    ska till frissan på söndag
    ska träffa prästen på tisdag efter det ska vi skriva agendan till kyrkan

ja... och så en del små små saker så klart... MEN!! jag har inte kunnat bestämma vad jag ska ha för halsband, har köpt och provat (med och utan klänning) men jag blir inte riktigt nöjd...

Svar på tråden 26-27/8-05 ny tråd!!