• vit tiger

26-27/8-05 ny tråd!!

vintertid: ja, åhlens city har smycken .det ska även finnas en egen hulquist affär på söder. vid "nya" stråket.har en axel lös ivory klänning med släp och snörning i bak. helt slät. ingenting på.

varför stängs trådar ner? vår var väl inte såå lång?

postade inbjudningskorten idag. det pirrar i magen nu..

• Svar på tråden 26-27/8-05 ny tråd!!
  • vintertid

28 dagar kvar!

vit tiger: Jag har inte beställt blommor, gjort festprogrammet, valt vinerna och min klänning blir inte klar förrän sista veckan, så du är inte ensam. Hang in there! Det händer andra stora saker i mitt liv just nu, och ibland vill man bara rymma från allting! Men det ska ju bli så jäkla KUL att gifta sig... som man har längtat efter detta Tänk när man vaknar morgonen efter med två ringar på fingret... det längtar jag nästan mest efter. Ska göra någon typ av minnesbok till min darling i morgongåva, beställde bilder till den igår, skrattade så när jag valde ut dem, man har varit med om en del roligt tilsammans...

• Annie74

Nu har jag så många bröllopstankar i huvudet att jag måste slappna av lite -annars blir jag knäpp. Har insett att på knappt en månad hinner man göra massor så nu tänker vi bara njuta av allt och pricka diverse punkter på vår lista. Vi vet ju vad som ska göras. Måste dock komma ihåg att boka en mysstund på spat åt oss innan bröllopet för det är vi värda! Så stressa av allihop och njut för att inte vara helt sönderstressade på den stora dagen!

• majastina

vintertid:
    Jag ska ha en väska från Fancy Fanny. Finns en svart sådan på www.danielle.se/accessoarer10.htm fast min är cremefärgad såklart.
    Min kostade inte mer än 199:- så det är ju helt OK. Man måste ju ha någonstans att lägga läppstift, näsdukar (för det lär väl gå åt... ) och så. Sen ska jag ha en lite större väska med mig för extra strumpor, hårspray mm. Den ska min tärna ta hand om.

• majastina

vintertid:
    Vilken av väskorna på sidan är det?

• vit tiger

är det nån här som vet en bra salong att göra alla behandlingar inför den stora dagen? i närheten av stockholm eller nått mysigt spa hotell?

• zebban

Hej på er alla!
    Har semestrat några dagar så varit utan BT ett tag! Det gick ju det med..
    Beställde ut kopior på hindersprövningen direkt så de har redan kommit!
    Ska försöka hålla reda på dem lite bättre den här gången!
    Som sagt god mat och dryck går lätt ner den här årstiden och det känns på kläderna har lovat mig själv bättring nu de kommande veckorna. Men min blivande svärfar fyller 60 i så det blir en festhelg till...

• Larsson

Nu har jag klippt så jag har stora märken på mina fingrar... har fixat småaskar till pralliner, fick faktiskt med mig blivande också på att klippa. Han verkligen älskar att pyssla ;)

Jag har också hittat en Fancy fanny-väska, den kostade 120kr, tyckte jag var lagom. Vi gjorde ett riktigt fynd idag, köpte skor till m2b. De hade kostat 800kr men så var det 75% rabatt på dem, så 200 spänn, som hittat!!

Natti natti tjejer, om fyra veckor sovar vi snart vår första natt som fruar... :)

• 27Augusti2005

ÄNTLIGEN AUGUSTI!!!

Tittade in på bröllopskaendern tjejer... Och ÄNTLIGEN är det augusti som kommer upp! 26 dagar kvar nu bara....

Svar på tråden 26-27/8-05 ny tråd!!