• vit tiger

26-27/8-05 ny tråd!!

vintertid: ja, åhlens city har smycken .det ska även finnas en egen hulquist affär på söder. vid "nya" stråket.har en axel lös ivory klänning med släp och snörning i bak. helt slät. ingenting på.

varför stängs trådar ner? vår var väl inte såå lång?

postade inbjudningskorten idag. det pirrar i magen nu..

• Svar på tråden 26-27/8-05 ny tråd!!
  • vintertid

augustibrud2005: mjo men det där 'ceratet' torkar ju rätt fort... vill helst slippa mejka mig varje timme typ...

Ska på konsultation om hår och make på måndag, blir intressant, måste försöka komma fram till något ang. frisyr och om jag ska ha slöjan eller ej...

Har fått ihop en bordsplacering i form av ett u-bord, ville egentligen ha ett E men det funkade verkligen inte.

Har börjat fundera närmare på morgongåvan; tänkte mig en klocka men det känns lite stelt, vore kul att komplettera med något personligt (men inte en jag-älskar-dig bok) men jag vet inte vad... secret box hade varit fint, men det hinns inte med.

Bara 36 dagar kvar! Det börjar pirra!

• augustibrud2005

vintertid
    Jag brukar använda lancomes juicy tubes över lipfinity, fast smaken är ju som baken :)

Jag är också vilsen om slöjan. JAg vet att jag vill ha en hellång men jag vet inte riktigt hur jag ska fästa den...Ska ha en stooor stam knut i nackn upp tillhjässan, så jag tror att den får bli i överkant på den...

Nu är äntligen bordsplaceringen helt klar och jag känner mig verkligen jättenöjd :) Men... det verkar som om vi också får problem med att ställa borden som vi tänkt oss...det får bli till att tänka om!

Som morgongåva har jag bestämt mig -det får bli en secret box! Är rejält nervös men hoppas på bra resultat ;)

Shit nu börjar det verkligen närma sig upploppet!!!!!

• zebban

Jag var på min hårkonsultation i onsdags, blev supernöjd. Det blir slöja,tiara och hela faderullan! Sminkningen är jag också nöjd med. Vill att våran dag ska vara här Nu
    Träffade vår organist i eftermiddags som spelade en hel massa bra stycken för oss, så nu blir det svårt att bestämma sig igen. Vår idé om All you need is love har vi sållat bort för det går inte att få till som vi hade tänkt det. Det var så kul att titta och lyssna på när organisten spelade för han är så otroligt duktigt och engagerad. Har som tur var fått med oss en MD med våra favoriter som vi kan lyssna på här hemma.
    Får hembesök av vår präst imorgon fm så det blir till att gå upp i tid och suga upp hundhåren från soffan!

• zebban

Jag hade ju en fråga också!
    Hur gör ni med era löften?
    Är det någon som formulerat era egna?

• vintertid

augustibrud 2005: Juicy tubes är jag förtjust i, provade duwops läppglans (som håller så himla länge) ovanpå lip finity och tyckte det blev bra. Dock är färgen helt fel för bröllopet, tror jag komer köra på makeup stores variant ändå.

zebban: vi har inga egna löften, tycker det är nervöst nog att säga de gamla vanliga.

Har träffat en sömmerska som eventuellt ska göra ändringarna på min klänning. Känner mig lite nervös för att lämna ifrån mig den, tänk om något går fel! Det känns så tryggt att ha den hängande här hemma på garderoben.

Måste försöka hitta nya klänningar till tärnorna, då Kina-leveransen verkar inställd, inte så jättekul nu bara en månad innan.

34 dagar kvar!

• vit tiger

hej allihopa: vad fort det går nu. börjar ni bli nervösa? inte jag än .. förstår nog inte att det e så kort tid kvar.

• zebban

Puh! Nu har prästen varit här, han ställde en del frågor som man var helt oförberedd på men det gick väl bra trots allt. Han är jättetrevlig så det ska nog gå bra. Han sa åt oss att bara vi kommer till kyrkan så sköter han resten.
    Han tyckte jättemycket om Vigselpsalmen till melodin fr. "den blomstertid" så det var inga problem fast han aldrig hört talas om den förut.
    Fick lätt panik 5min innan han skulle komma när vi upptäckte att våra hindersprövningspapper är som helt bortblåsta men han berättade att man kan begära ut kopior om det skulle vara så att de inte dyker upp!

• milo

Hej nu är jag nervös, det trillade in ett vykort till mig i fredags där jag uppmanas att packa "överlevnadsväskan" som ska innehålla ska göra mig förberedd på allt för att när som helst kan vad som helst hända. Ungefär så stod det. Jag har packat allt ifrån finkläder,badkläder och prylar för en natt i tält + mina klättergrejor. bortsett från detta har jag införskaffat clarins löspuder till bröllopet. Vet någon något om bra lösnaglar det finns ju en uppsjö av olika.

Svar på tråden 26-27/8-05 ny tråd!!