• vit tiger

26-27/8-05 ny tråd!!

vintertid: ja, åhlens city har smycken .det ska även finnas en egen hulquist affär på söder. vid "nya" stråket.har en axel lös ivory klänning med släp och snörning i bak. helt slät. ingenting på.

varför stängs trådar ner? vår var väl inte såå lång?

postade inbjudningskorten idag. det pirrar i magen nu..

• Svar på tråden 26-27/8-05 ny tråd!!
  • augustibrud2005

zebban

VAd fint det låter med 2 lika hästar! VAd är det för färg på dem? Ska de vara knoppade?

vit tiger

Otroligt att din frisör inte hört av sig!!!! Fy vad konstigt

Idag har vi köpt tyg till min tärnas klänning och färgen är verkligen fantastiskt fin: Ptrolblå i råsiden. Nu börjar jag verkligen att längta! Någon här som har funderat på en sk secret box som morgongåva till m2b`n? Jag är allt lite sugen på det ;)

• zebban

augustibrud2005:
    hästarna är mörkbruna, ljusare runt mularna. Dotterna har en liten bruten stjärn, svart man o svans. Vet faktiskt inte om de ska vara knoppade,tror inte de var det på någon av bilderna som vi såg heller. Kusken har riktig kördräkt med hög hatt.
    Jag tror att en Secretbox skulle vara väldigt uppskattat av de flesta.
    Vad fundrar du på att stoppa i?

• zebban

augaustibrud2005:
    Eller har man "bara" foton i boxen kanske?
    Tänkte man kanske plockar i något mer...?

• augustibrud2005

zebban

Eh, jag har bara hört talas om foton ;) Men det kanske finns andra förslag??? Nyfiken!

• zebban

Tänkte kanske man kunde lägga i några roliga saker... sen beror väl på kanske massageolja, kroppschoklad el likn. för att förgylla tillvaron lite. Vet inte om jag törs ta fotona dock, har lite svårt att se mig posera ...

• Larsson

Hej Brudar! :)

Jagundrar om ni har pratat med era präster? Vår präst är på semester... så jag vet inte riktigt när vi ska träffa henne. Visserligen vet jag att det inte är nån panik men man vill ju ändå att det också ska vara avklarat, så man kan skriva vigselprogram och så...

Nu har jag börjat trippa runt i mina skor så fort jag är hemma, känns bra!

• milo

Hej Larsson vi har inte heller pratat med vår präst. Jag ringde till kyrkan och fick beskedet att prästen kommer att höra av sig efter sin semester dvs i början på augusti. Vi gifter oss i Uppsala och det känns bra att ha vigselsamtalet så nära inpå bröllopet så att prästen kommer ihåg oss . Vi funderar på utformningen av vigseln dvs sånger, att någon läser eller spelar något.

• hearts

Vi har inte heller pratat med prästen ännu. Men jag ringde på pastorsexpeditionen och de sa att prästen skulle ringa oss, troligtvis i början av augusti.

• zebban

Vi ska träffa vår präst den 23 juli, men jag ska maila våra förslag på psalmer, sånger och så innan så att han kan säga vad han tycker. Samt så tänkte jag att han ska få ge oss förslag på bibeltexter etc före så vi kan fundera lite innan vi träffas.
    Jag har också börjat trippa runt i mina skor men det känns inte alls bra!!!
    Vet inte om det är för värmens skull.
    Ska ut på rean och spana efter ett alt.

• vintertid

52 dagar kvar!

Vi hade ju vårt vigselsamtal redan i våras och har fått vårt vigselprogram godkänt, men å andra sidan så känner vi vår präst!

Väntar på att tärnornas klänningar ska komma från kina... lite nervöst.

Svar på tråden 26-27/8-05 ny tråd!!